Friday, January 2, 2009

::The Spirit::

Sane sini orang sibuk mengucapkan selamat tahun baru..maaflah ye..aku sangat sangat sibuk...so...I still its not too late to wish you guys

::Happy New Year::

entri harapan and recap 2008 nantilah ye...aku nk review muvi nie...movie nye adalah ini..



::The Spirit::

aku ade bace review orang yang tak suke movie nie...dorang kate macam aneh..bosan n watsoever..tp aku suke..pelik tapi benar..knape..? sebab ianya adalah genre do luar norma aku untuk nonton citer wayang gini..

dan haruslah in the first place bukannye aku yang nak tengok citer nie..kitorang nk tengok citer lain..tp citer nie jerk available..so tengok jerlah..b4 citer nie start aku telah diberi peringatan bahawa ianya seakan-akan komik..

mmg macam komik ok...instead of korang bace komik..nie korang tengok komik...aku suke sebab lain drpd yang lain...

hafway ramai yang keluar..maybe tak paham..mayba bosan..maybe expecting citer antu sebab tajuknye spirit atau expecting gaduh dush dush darah darah bagai...tp yang ada hanyalah seperti komik

citer nye ngisahkan Spirit nie namenye menjage keamanan bandar..sepeerti super hero yang lain..tp die ade perkara yang perlu diselesaikan yang melibatkan octopus yang boleh Spirit nie mengetahui siapakah diri die yang sebenarnye..

sape Spirit..Kenape die leh jadik gitu nk selamatkan keamanan bagai..korang tengok sendiri ye..

peringatan juge...kalo korang tak paham lawak lawak sinis omputih..tak yah tengok ye..aku bukan nak merendahkan orang..tp citer nie ko kene pikir dan paham ape die cakap..dialog die sikit sikit jerk..jadi pemahanan itu penting...

kalo malas pikir..jangan tengok The Spirit..pegi tengok Brainscan..wakakakka...aku pun tatau citer tue pasal ape..tp aku tau kalo ade Zul Yahya tue tentulah tidak mencabar minda langsung citer nye dan silap2 ko leh jadik bodoh ye...wawawawaw..ape ke mulut cam cilabi sangat ko nie Diella..tebiat??

1 comments:

Radin Hairi said...

Brainscan

...

saket otak tgk trailer, blom tgk muvi lg :|