Friday, January 2, 2009

::Recap Recap::

ini adalah entri yang sangat lagging..orang lain dah berzaman recap bagai..maaflah ye..sindrom malas melande..lepas tue tadi aku dh post recap 2008 and hope for 2009 die leh tak save dalam draft plak..hangin aku satu badan...here we go again..

First Half Of Year 2008
First half is not so good...kondisi hati yang sangat dasyhat...yelah...kate taknak..tp treat aku cam gf...cane tue...hish la..sungguh sedih ok...kondisi keje plak yang macam mengong yg memang aku keje cam nak matilah kire-kirenye..kene plak ade rumours mengatekan aku lah penyebabkan dorang kene benti keje or watsoever..lantak korang lah kan..sape suh tak tanye aku ape sebabnye..wawawawaw..setengah tahun pertama jugaklah aku jumpe balik bestfren drpd kecik dan tetibe terkapel dan terclash selepas 2 bulan lepas aku tamau kawen dan ikot die ke UK...salah aku ker..? dumping me with one sms...waaahhh..suke suki

Second Half Of Year 2008
tis is da best...after da heartbreak..sesi cebisan hati tercantum pakai gam gajah...aku bertrime kaseh kat encik badd sebab kemaruk berchenta ngan along..kalo die tak kemaruk balik ipoh...tadeklah kitorang asik kuar 2 orang jerk...ye tak..wakakakkaka...oppsss...cerita chenta yang rahsia..wakakaka..nk dekat ujung 2008 aku dapat keje baru yang lebih dekat...lebih rm..takyah tido opis...Alhamdullilah..

Hopes for 2009
hopefully for my relationship..family...work..life..lebih dipermudahkan...kurangkan dugaan untuk aku harung bebende nie sume..semoga rezeki semakin murah untuk aku saving ke arah kebaikan...tp kalo aku sorang jerk usaha tak jadi jugak ye tak...It takes two to tango..Insya Allah...

2 comments:

Mrs. Alexis said...

I hope is still not too late "Happy New Year Dear"

Dark @ng3L said...

n..
of cos its not too late..
hopefully da new year bring happiness to u..