Sunday, January 4, 2009

::Cerita Minggu Lepas::

sabtu minggu lepas kami ke Sunway Pyramid sebab ingin membeli beg untuk budak sekolah yang sekarang sudahpon kembali ke sekolah..jenuh juge menawaf sane sini untuk mencarik beg yang berkenan di hati..yang berkenan di hati beliau kebanyakkan terlalu wow seperti Nike kilat ataupun simple cool seperti Adidas tetapi boleh masuk air jika meredah ujan...but I like da Adidas tho..

dan standardlah kan..apabile pokok krismas di merate rate...haruslah sabil jalan jalan sambil aku jadik model sambilan...wahhhhhhhh..model sambilan katenye..

::Pyramid Old Wing::

jalan jalan lagi..singgah hampir sume kedai..Nike..Adidas..Converse..Animal..banyaklah lagi...dan akhirnya..dia berkenan yang kedai pertama di Old Wing yang first skali die tgk...Reebok..cane sebutannye kawan2..oppsss....marah budak tue kang...bile dah nak yang berkenan haruslah makan dulu baru beli kan...bak kate mereka..kang letih pule nak mengangkut...jadinye..kite makan dulu di..

tp aku hampa..sebabnye..aku dah la lapa giler..lepas tue macam tadeklah sedap sangat..adakah aku maseh terbayang Yo! Sushi di Pavilion...arrggghhhh...aku rase sangat komplicated sebab every table ade monitor dan mouse untuk order..tp memandangkan mouse table tue rosak..terpakse order secare manual..dan kami hanye amik ape yang ade di conveyor belt sahaje..patutler die suh order..sebabnye yang atas belt sangat tak best..yang order yang best..hhmmm...

sudahnye masing masing order makanan masing masing..tp budak sekolah order yang paling lazat rupenye..


::Lazatkan::

Tp tak abis sbb mayo terlalu banyak sampai muak...dalam tue ayam sebenarnye...wawawaw...kami keluar daripade Sakae Sushi dengan perasaan kenyang tapi tak puas...huhuhuh...

dan mereka meneruskan aktiviti membeli beg manakala aku ade hal di Jusco Pyramid New Wing...setelah selesai hal masing masinh..kami ke Jusco sebab dorang nak beli adiah untuk ayahanda mereka pule..sambil mencarik adiah ade pule sesi mencari model..nak tau model mane..?

::inilah modelnye::

wakakakakka...tercapailah hasrat nak bergaye nerd di dalam fitting room...dah tentu bukan aku yang tangkap okk...jgn speku lelebih ye...setelah beli adiah..nunggu pule nak balut yang berzaman...bile nak balik nampak lagi pokok krismas...haruslah aku posing laageeeyyy



::Aku dan Pokok Krismas::

3 comments:

Radin Hairi said...

dia neh mmg suke posing ngan pokok kismes

silvercreep said...

mmg kacak dan hensem jejaka itu.
buwekk :P

arkhaios said...

ko sendiri muntah dgn stetmen ko..wakakakakakaka..

tahu xpe..geli..