Sunday, January 4, 2009

::Beg Baru::

semalam tadek aktiviti yang menarek sangat..pepagi aku dah ke Perodua nak servis kete..jam 7.30am dah mandi..kuar jam 8.45 dan kete siap kol 10.30..siap basuh bagai okk...waaahhh..emsem kete i okk.....balik boh lagi Rain-X..wawawaw...

petang pulak aku ekot pak ajis & mem nak beli barang-barang golf..tak dapat barang yang dihajati mak aku plak nak gie Ampang Park nak buat gelang...lepas tue weekly aktiviti adalah melawat opahku di Damansara..tadek yang menarek sangat..sembang sembang..aku bersin bersin sbb makcik aku tue ade 30 ekor koceng...wawawawaw...

balik jerk...aku siap siap trus amik boifren orang nie..sebab die kene neman aku gie JJ kat keramat tue nak jumpe cik qiqinz sebabnye aku nk amik beg ini...sambil menunggu aku mencekik Tako Tao Octopus...wow..cedap...sungguh lahap aku makan...boifren orang tengok jerk..diet kot..wawawaw...

bile cek qiqinz sampai..die trus pas beg kat aku dan sembang kejap sebab die dan ehem ehem ade family dinner..aku meneruskan sembang ngan encik badd...dan sempat juge melihat drama swasta abang dan adik yang bergaduh di food court..drammaaaaa hokkeeeyy...adiknye itu mengigatkan kitorang kepada travis barker wanabe Kudut..

selesai makan dan sembang kitorang ke keramat untuk membeli sate..ade kisah best tp aku tunggu tuan punye perut bloglah ye...wakakakkak..*gelak guling guling daripada semalam hingga ke hari ini...

nk tengok beg...?

inilah dia...aku sukaaaaaaaaaaa....ari nie berjalan aku nak pakai dah..yay yay....cik qiqinz nak post tp aku yg gedik nie nk amik sendiri..wakakak..

beg nie bagus...murah sangat ok....lepas tue kan..die sangat solid..die bukan cam beg murahan ok..kire cam kalo ko nak hempuk beg nie kat peragut pown boleh tau....jadi jangan wat lawak lawak bodoh tak kene tempat kalo takmo tercedera ngan beg aku nie ok....wawawawawawaw

3 comments:

Mrs. Alexis said...

Babe, y not buy another one tapi untuk I plak.. hahahaha

Dark @ng3L said...

n...
beli untuk u...? i pown byk bende nk beli untuk diri sendiri agi..

ape kate u doa untuk i supaye dapat gaji melimpah ruah...

Anonymous said...

mari mari membeli lagi =)