Saturday, December 27, 2008

::Wedding Lagi::

last saturday pergilah aku bersame same pakcikku ke Nilai..sebabnye..? roomate aku kat uniten dulu kawen...kalo orang lain aku memang malas dh...tp sbb die adalah roomate dan kami member serumah yang lain bersepakat untuk pergi...

asalnye pakcikku ini ade urusan seri padua..tapi as expected..kensel..bertolak sekitar jam 1.30 petang..memang kitorang nak sampai lambat..sbbnye bestfren aku adalah daripada JB..yang kelakar nye..member aku si Nana aku dah kuar umah baru ckp nak tumpang..takpelah na...kite tunggu kat tol Nilai jerlah ye..wakakakkaka..

Nana from Segambut tak kesah sangt..Yang sue adalah daripada JB tue..bile kitorang sampai Tol..die dh kat seremban..so tunggu jerlah kan...bile die kat tol die suh kitorag ikot die..die nak pakai GPS..tamau pakai map..tp cam arah lain..sudahnye pusing balik ikot map..aku n nana ikot jerk..sbbnye sue nie mmg perangai drpd dulu gitu..kene ikotkan aje..anak last katekan...

pabile sampai..kitorang makan..sambil sembang..dan sembang sembang dengna pengantin...wawawawaw...meh aku perkenalkan sorang sorang..

::ini adalah nana::

nana adalah roommate Sue dan merangkap kawan baik roomate aku iaitu Yanty..Nana nie daripada terengganu..jenuh gaksler memule nak paham ape die ckp..sudahnye sume terikut cakap terengganu kecuali Sue..orang johor memang susah sket nk ikot dialek negeri orang lain.keras kate lidahnye..

nana adalah peminat Siti Nurhaliza dan Tomok..ko jangan ler kutuk dorang nie..mampos kang die nangis...die nie kuat nangis..tp kalo ko berreason dengan die..die leh accept pendapat ko tue..walaupun ade kepale anginnye sendiri tp die ok...cantik doh kawan aku nie...bile nok kaweng na..?

::Ini Adalah Sue::

ha...nie best fren aku...degil..bersiap sepuluh tawun..nak gie klas mekap bagai...tukar baju nk dekat sepulh kali..nak kuar dah sampai depan pintu baru terkencing...tak makan makanan mamak..walaupun aku thu hanye sekadar saikologi sbbnye house mate kitorang penah beli nasi lemak kat mamak tanpe beritahu die..b4 dat kalo die tau jer..lepas makan saket poyot..tp ari tue bile die taktau..elok jerk tak gie jamban pown..wakkakaka...

hidup nye adalah sepenuhnye untuk boifren..sanggup tak kuar ngan kawan2 kot kot bf ajak kuar...sudahnye bf ko men game kan ketike itu..wakakakkaka..die sangat sangat uptodate ngan fesyen walaupun kadangkadang aneh..almaklumler..JB kan ker dekat ngan Singapura..jadinye kengkadang terjadik fashion viktimlah kawan kesayangan aku nie...ade penyaket saket lutut..malam malam kalo saket lutut akulah terpakse picit lutut ngan deep heat die tue...awakakkakak...

::chumel kan kami::

lepas sembang sembang ngan pengantin..sume pakat pakat nak balik ler..sue nak gie melake..nana plak drive sorang..lagipun pengantin sibuk dipanggil ke sane sini untuk beramah mesra..jadi kami pon balik ler...
dan inilah kami rakan serumah di hostel uniten dan di South City Apartmen

::Nana::Diella::Yanty::Sue::

sayang korang...

3 comments:

Mrs. Alexis said...

Dear, ni semua citer wedding jer.. when is urs?

Dark @ng3L said...

n..
wedding i..?
tanye orang yg nk kawen ngan i..
wakakakkaka

kalo i yang masuk minang..minggu depan pown boleh

Mrs. Alexis said...

wah gatal... minggu depan terus nak kawin. Sebab tu urusan peminangan bukan kat tangan you :P