Saturday, December 27, 2008

::WEdding Yang Dah Basi::

dalam 2 minggu lepas aku ade sibuk gie kenduri sedare aku time weekdays kan...si inilah weddingnye..

da akad nikah in on 11 december 2008 kat Selayang..da best part yang pengantin pompuan nye bapak adalah kawan bapak aku..jadiknye..riuh rendah la umah tue pabile pakcik-pakcik golf nie bertemu...wawawaw

kitorang sampai awal..tepat jam 8.30 malam..tok kadi sampainye jam 9 malam..jadinye terpakse ler nunggu dulu kan...

::Pengantin adalah berbaju putih on da left::

Setelah akad nikah selesai...kiorang pun menyebu makanan..makanan adalah daripada katerer pakcik sedare aku nie gaks...iaitu BESTA..wawaawawwa..ade odang..haruslah aku bantai odang kan..makanan lain aku tatau pe bende..aku kalo dh nampak odang mmg aku tak layan mende lain dah...

On da 13 december 2008 plak adalah majlis belah da girl kat pusat kraftangan kat jalan conlay tue..menunggu pengantin sikit punyelah lame..aku dah sampai gastrik gastrik dah..tp yang best nye..tadek upacara merenjis...ade tari menari kanak kanak yang chumel..lepas tue makan......wawawawaw...ade ABC..walaupun ABC die biase jerk...tp standard bapak aku tue..kejap "la..amikkan ABC"..tak sampai 15 menet.."La..teh tarik satu"...waaahhh...die hengat anak die waitress ape..wakakakkaka..lame gaskler melepaknye kan...

::Gambar Pabila Ingin Pulang::


yang belah lelakinye pulak adalah on the 16 december 2008..buat kat dewan perdana felda..bapak aku sibuk kulu kilir kulu kilir..cam anak die plak kawen..takpe takpe..yang aku tau makan...sedap wooo....ade odang lagi...wakakaka..bapak aku over..amik 2..cis cis cis..ayam die pown sedap..

::Ini Adalah Pelamin::

::AKu::Adik Sedare::Kakak Sedara::

aku malas nk elaborate lelebih...asthma aku tetibe nak samekom plak pepagi ye...kalo nk nengok gambo bebanyak...sile ke sini

0 comments: