Friday, December 26, 2008

::Histeria::





aku dh tengok citer sabtu lepas..aku gie tengok dengan orang ini dan juga orang ini..

aku pegang rekod berlari pade ari itu..aku mengejar mase sampai aku berlari drpd kaunter erl kat tasik selatan berkaki ayam sambil memegang wedges aku sbb tren nak sampai lagi 3 menet...mmg aku marathon la...haislnye..selase aku trus demam truk..

ok..back to histeria..I haf my own reason why I want to watch tis movie..aku kasik 4/5 sbb pakcik aku suke...pakcik aku tue artis hiphop barat..jadinye adalah satu bonus jike die suke citer melayu kannn...

lllalalala....ceritenye cani...ade sekumpulan budak asrama..kire satu geng aaa...konon-konon pegi seru satu busut..pastu salah sorang berlakon histeria..panggillah tok bomoh..tok bomoh nie kate macam2 lah..sekali bile budak tue kene suap sireh..trus die tergelak sbb pahit..wakakakka..terbongkarlah bahawa mainan semate..

sebagai denda dorang kene bersihkan kawasan asrama lame..dan kat situ terjadiklah macam2..sorang sorang kene bunuh..korang leh saksikan..aksi lesbian lite-lite sikit sangat pown..aksi bunuh member sebab jeles tak tentu hale..hantu mane yang menyebabkan sume mati..korang tengoklah sendiri ye..aku tak kejam seperti ade surat khabar tempatan yang memberi review cam ala-ala bagi tau everything pasal citer tue..

ye aku tengok citer nie..aku dh tau citer die cane..cam babi haramkan..nie dh 2 kali aku kene gini..pengajaran..jangan bace review kat paper kalo tamau ending before tengok..

seperti biase aku byk jerk tutup mate..aku tutp mate dengan lengan trampolin sebelah aku..sab tutup mate ngan henbeg..wkaakkaka...

4 comments:

Anonymous said...

good review, kene tgk ni:)

Dark @ng3L said...

babe..
sile sile tgk..
partner tengok wayang aku kate..mekap antu dan darahnye real aa

Mrs. Alexis said...

Dear, yang aksi lite lite tu.. almost macam tak ada aksi kan :P. I nak tengok tp tengah fikir 33 kali bila bab jerit2 tu macam tak suka lah

Dark @ng3L said...

n...
mmg cam tadek pown..sbb nampak sangat takmo bg tunjuk pown...nnt kontroversi...

bab jerit tue..mmg kalo ade expected scene jerk i mmg awl2 dh tutup muke..
wakakakka