Friday, December 26, 2008

::Wild Child::

disebabkan aku kat opis dan sume gambo gambo untuk aku hapdet berade di umah..jadinye..aku review pasal muvie lah ye...ari nie review pasal citer nie..




cerite nie aku tengok ahad lepas..mase aku masih kurang sehat..sebab aku pegi jugak nengok wayang nie sebab adik sedare aku daipade ari sabtu nk kuar ngan aku..tp memandangkan aku ade hal..aku gagahkan jua ari ahad tue..

cerite nie normal chick flick aaa...sangat sangat common da story line..a girl..anak orang kaye..mak dah tadek..bapak ade gf..brat giler babi...kawan baik adalah sangat bermuke-muke..sekali kene anta boarding skool..memule tak suke..mencube seribu satu jalan nk kuar drpd skolah tue..

memule tak geng ngan rakan sebilik..tp dorang tolong tis girl nk dibuang skolah...scheme after scheme..they get closer..but sudennly deep in her heart cam sayang plak kat dorang n skolah nie..tapi aed kes yang berlaku tak sengaje yg leh wat die kene buang skolah..hhmm.apekah itu..sile tengok sendiri ye...takkan aku nk citer sampai abis kot...

len aa kalo korang bayor sorang spuluh hengget kat aku..aku citer lah erk..wawawaw...

dinasihatkan lelaki lelaki macho takyah tengok citer..buat saket otak...untuk pakcik aku yang salu teman aku tengok chick flick pown aku tak tegamak nk bawak die nengok citer nie..sungguh tak menduge akal langsung..

tp ade gaks laki tak kesah layan chick flick nie..contohnye adik sedare aku..die laki..die tgk 27 dresses ngan ex gf die..die kate best..aku aneh...

3 comments:

mampuih! said...

laki pun tak layan sgt, tapi dia belikan aku cerita2 cenggini ni, so kira ok la kan. taknak tengok sudahhhh.

Diana Ishak said...

erkks????

Dark @ng3L said...

onggila...
mmg pompuan jerk suke citer gini

cik epal..
ko knape cik kak?