Thursday, December 25, 2008

::Sheila On 7::


ini adalah album baru Sheila On 7 yang bertajuk "Menentukan Arah"..baru tadek lah baru sangat..1st time aku dengar first single is during Pesta Malam Indonesia dekat Mont Kiara 2-3 bulan lepas..kire kire konsert 2 sebelum konsert Avril Lavinge..oppsss....

actually yang membuatkan aku terpanggil nk wat post ini adalah sebab besok ade showcase grup pertama indonesia pojaan aku nie..wakakaka...details are as below:

Venue: Bar Savanh Too, Mont Kiara
Time: 10pm
Date & Day: 27/12/2008 & Saturday


Semenjak aku dah tak berkabaret nie..boleh tak aku tatau Bar Savanh too nie kat mane..babilah weh..I'm suppose to know every happening place..Celake aaa...stress ok aku tatau tempat die kat ner..sungguh emosi tau..kene plak dengan kondisi kesihatan diri kurang baik..taktaulah pakcik aku lepaskan aku pegi ker tak..cop nk tanye soklan..

"Wahai partner in crime ku shidot yang assalamualaikum...pakcik alim alim ko tue bagi ker tak ko pegi nie...kalo ko tak pegi..aku malas nk gie..takkan aku nk berkepit bersame iza dan azam..malulah i...aku malas nk heret pakcik aku nie..die bukannye minat powwnnnn"

aku nak pegi sebenarnye...tpppppp.........ishla...poket aku kurang best sket..gaji tak masuk agi..hhuhu...so sementare aku timbang timbang nak gie ker tak...aku nk dengar lag lagu dalam album nie...kalo korang nk dengar gaks...

sile donlod sendiri

dan lagu lagu di dalam album ini adalah

1.Arah
2.Lia lia lia
3.Alasanku
4.Segalanya
5.Sampai Kapan
6.Mudah Saja
7.Jalan Keluar
8.Ibu Linda
9.Yang Terlewatkan
10.Betapa
kesimpulan album ini masih mellow..lebih mellow daripada 507..jenis jenis lebih kepade lagu lag chill...paling laju pown lagu die aku rase lagu arah..jangan korang nk berangan lagu seperti Pe De..Melompat Lebih Tinggi..dan sewaktu dengannye..jadi aku kuciwa sedikit..tapi bagus untuk mendengar kalo dalam perjalanan road trip untuk bercoti di tepi pantai..hint hint..wakkakaaka
Selamat mendengar..oppss..pesanan penaja
Dot...Eross AKUYANGPUNYA....wakakkakakaka.....

2 comments:

Anonymous said...

hehhee...
beb, aku pown biasa2 je..tp cam da lama xpegi..tmpt pown xtau ktne.. aku da hint awal dgn pakcik tu..xtau la dia fhm ke x...btw, gossip plg hebat shera nk pegi tgk consert nih!! pcaya x???hahahah

Dark @ng3L said...

dot..
tue ler pasal..ok..kite ade mase sampai lunch time esok n pikir nak gie ker tak...

kalo ko on..aku on tp kene carik duit sket aa..
muahahhahaha

shera nk pegi..?aneh nye..? mimpi ape die dapat?