Thursday, January 15, 2009

::Edisi Bercerita::

memandangkan tenet tadek kat umah..aku sedang dlm misi settlekan bace blog di opis..giler lame aku tak bace..berduyun-duyun la entri mereka- mereka aku sampai berdarah mate aku nk bace...tp sesambil bace tetibe mau entri emo boleh...??

aku bukan memakse..aku bukan menekan..tp aku berpegang kepada macammane Tuhan nak tolong kalau kite taknak tolong diri kite sendiri..aku tau bahawa dugaan memang banyak dalam perjalanan ingin mencapai kejayaan..tp kalau setakat dugaan cuitan manja pasti kite dapat halangi..tekadkan hati untuk menepis..pasti boleh..poya-poya..pusat membeli-belah dan rakan-rakan boleh menanti di kemudian hari..

byk lagi perkara tersimpan dan terpendam...tapi biarkan saja...salah kah aku mengejar kebahagiaan yang selama sering tertangguh...?

0 comments: