Wednesday, January 14, 2009

::teman Tido::

aku ade teman tido baru...ia tidak lah besar..tp besalah juge..berwarne coklat..hadir ketike aku sedang demam...n guess wat...ilang sudah demam aku...padehal semalam panas dan batuk tak hengat punye...

dan ia juge menyebabkan aku bangun lewat hari ini..seronok tidur agaknye..dan juge membuatkan aku tidak sabar untuk pulang ke rumah untuk bertemu teman tidurku itu...


::Aku Posingkan Mereka::

*semoga adik empat kaki tak landing di teman tidurku...aku ketuk pale die balik kang

6 comments:

Radin Hairi said...

wow, sehat dh!

Anonymous said...

teman tdo tu wakil dr tuan punya badan..ala2 ko peluk dier la...heheheh

Dark @ng3L said...

encik radin..
sehat lah....

dot..
lebey kurang laaaaaaaaaa

Mrs. Alexis said...

Apa kata cari teman tidur yang bernyawa plak... hye babe

Diana Ishak said...

oi, geli la wehhhhh..berbuluuuuuuuuuuuuuuu.

Dark @ng3L said...

cik epal..
aku suke pepelok menatang nie...
seb bek koceng aku tak ske dipelok..

kalo koceng yg dulu..bagai nk lemas aku pelok die..muahahah