Tuesday, December 16, 2008

::Wedding Ceera & Pavilion::

kalo sesape hengat aku nak hapdet kenduri ceera...oh tidak..aku menunggu sekeping gambo drpd cik fotografer ceera yang merangkap ex opismet aku yang akan memberi aku gambo aku ngan pengantin yang telah di edit dengan cantik skali...

wahhhh..feeling ye cik diella yang cik anum nak hedit gambo ko jadik cantek...tadek maknenye...muahahahaha...tunggu dapat gambo baru aku edit wedding ceera ye..

lepas wedding ceera..aku dan peneman pergi ke Ampang Park..sebabnye aku nak tampal kasut yang tetibe terkembang seperti pipi encik..eh salah...muahahahaha....dah tampal 2 pasang kasut...tersangkot pule ngan kasut lain..

al-maklumler..ari nie kan ker aku ade wedding..jadinye...gediklah nak carik kasut n rantai bagai..wakakakkakak...subang dah takleh pakai..elergik....selepas tampal kasut dan membeli kasut...pergi pule kitorang ke KLCC nak beli rantai kat Khazanah...sekali jem macam haram..

rupe-rupenye ade PC Fair..patutler jem...trus aku ingat nak survey kat Pavilion..skali baru aku teringat..kat pavilion pown ade Khazanah..yay..dapat rantai yang dicarik dan ade orang lapa..eh bukan kat Wedding ceera tadi ko dah makan ker...lapa lageeyy...aku pown lapa jugaklah sebab ko sebut pasta kan..waakakakaa..

kitorang ke kedai pasta sebelah J.Co tue..dan makanannye adalah..

::Aku Punye Makanan::Fettucine Al-Fungi::

l::Makanan ko ape erk..aku lupe..tapi sedap lahh::

lepas kekenyangan..apa lageeyy..balik tidolahhhhhhh...barang barang rembatan tunggu aku hapdet lepas wedding ye..malas nk amik gambo...dah ade siap kat badan aku nanti aku amik gambo okkk...??? wakakka

P/S...banyak entri ari nie sebab dearie u cakap u refresh page i 3-4 jam skali kan...ha...today is especially for you...bak kate u..membace jambatan ilmu kan..wakakakakkaa

0 comments: