Tuesday, December 16, 2008

::Magnum & Starbuck::

aku tatau ler...ari keje aku kene bangun awal...ari biase pown aku kene bangun awal gaks..huhuhhu...

sabtu lepas..kol 10.30 pagi aku dah terpacak depan tailor aku kat area bangkok bank...huhuh..sebabnye ari nie aku ade wedding kazen aku..so..baju tue dah siap..n aku ade tempah baju keje skali...

wahhhhhhh..tanteknye baju aku..dan aku malas nk amik gambo..keji kan..wakakaka..lepas ke tailor aku ingat nak heret mak aku gie J.Jusco sebabnye minggu nie member aku kawen kat Nilai.adiah die tak beli agi..gaji tak masuk maa..aku kan baru tuka keje...duit takdo...nie aku ade rm50 jerk untuk hidop sampai awl bulan depan...

tp disebabkan mak aku nk gie kenduri kawen adik staff bapak aku...terpakse pulang awal ke umah...aku sempat agi memesan kat mak aku suh beli eskem kat mak aku...mmg aku tak sabar ler tunggu die balik kan....

teng tereng........

::Oh Magnumku::

::Lazatnye..Tak sampai 15 menet dh abih..wakakakkaka::

pak ajis nie over tau..aku kirim 3 magnum..ko tau die beli bape..? lapan okkk..lapan...cis..perli aku nampakkkkkkkk...abih sume magnum almond..magnum classic die borong..die borong kedai die lah tue...macam aku taktau..

bile dh abih makan eskem.aku dengan godiknye ajak ler mak aku gie Jusco..tak nyempat nyempat orang tua tue nak semayang..wakakak..nunggu die semayang pastu sesi mengepau...sampai Jusco..Ya Rabbi punyelah ramai orang okk...

memule masuk watson..aku pau Toner..sebab die tak bagi pakai toner die..muke aku nie dah takleh pakai sebarang...kene pakai Neutrogena dan seangkatan sahaja..kene yang Dermatology tested nye..sempat mengepau Listerine..

Sebelum tue singgah bahagian pompuan..aku nak carik suar tecik..aku jenis senang jerk..untuk cekai cekainye aku memang beli yang die jual sekali 3 tue..yang best best baru aku beli yang one set tue..

tetibe tekak aku mau minum pule...apa lageeeyy..starbuck aaaa

::Dark Cherry Mocha Frap::

wawawawaw..lepas minum barulah aku beli adiah member aku..aku beli queen fitted sheet jerk..wawawaw...mak aku beli sarng bantal 2 pasang..peh tue aku nengok ramai giler orang beli bedsheet dan comforter..bile dah bayar baru aku prasan..rupenye ade satu seksyen tue die jual 80%..giler lah weh..patutler sume orang borong..tp ape nk buat..dah bayar n dah nak balik dh pown..malas aa aku nak tadah kaki beratur panjang agi..seksa wooooooooooo

2 comments:

Radin Hairi said...

tetibe aku nak taip

"oh, magnumku~"

Dark @ng3L said...

beli sendirilah