Tuesday, December 16, 2008

::Ceera Wedding::

ok..kali nie aku bebetul update pasal wedding ceera..wakakakka...sebabnye gambo aku dah dapat drpd tukang tangkap gambo nye..

pepagi ahad aku dah bangun..eksaited nak pegi wedding ceera..sebabnye 1st time aku nak gie wedding orang yang aku tak penah jumpe kan..Wedding tina ari tue aku kene gie Penang jadik pengapit..tue yang tak dapat pegi..

bangun-bangun tukang bawak aku gie wedding letih plak..die kate die nam sambung tido..bile dah bangun baru bincang nak gie kol bape...huhuhuuh...dah of cos lah aku terlelap kan..wakakakka..sekali die msg aku dah pukul 12..dah alang-alang bek gie lepas aku semayang zohor jerk kan..


disebabkan takot lambat..aku memang dah siap ler time semayang tue..tunggu mekap jerk..sekali tukang bawak kete lambat sikit pule...hhmmm..takpelah..nak wat cane..dannnnnnnnnn...hujan pown turun...by da time aku sampai umah ceera dah lebat giler...dah ler kitorang parking mmg dah dekat sangat ler ngan trepik light kat simpang empat tue...arrgghhh...aku dengan kasut kayunye agi..baru hookeeeyyy...lalaalla..berjalan lah kami dengan payung yang chumel..dah sorang badan besar..sorang bontot besar (akuler tue)..ko hagak hagak terselamat tak kami di dalam payung..memang takler kan..

dengan baju ijo ku yang ala2 tisu...pakai baju ijo khas untuk ceera...pabile sampai..trus makan ler kan...aku makan nasik ngan daging jer sbb time aku sampai tengah lebat..jadinye dorang lom refill lauk..takpe takpe..aku penggemar daging..bile makan..mak eh..lebut giler hookeeyy daging die...ko rebus 8 bulan ker ceera daging tue..enak sungguh..enak enak pown..aku tadekler tambah sbb malu lah weh...


sampai ari nie aku terkenang kenangkan kelembutan daging di kenduri ceera itu..

sesambil makan aku adeler sesembang ngan kakak die yang big mouth tue...aku nie penyegan sket..tak borak sangat ngan orang tak kenal..tue pown aku pakse diri aku sembang sebab muke kakak die friendly sangat2..memang friendly lah family ceera nie..


lepas ujan dh reda..barulah aku masuk dalam umah sebab nak tangkap gambo pengantin kan..malu sebenarnye..tp gagah jugak nie sebab nak gambo ngan ceera..kesimpulannye...ceera sangat cantik giler giler babi ari kawen itu




::Ceera & Ciput::


::nie aku tatau sape..aku men amik jerk::

ade kisah di wedding ceera nie..mase kitorang dah abih makan dan nunggu ujan sidang sket sbb nak masuk umah tangkap gambo..kitorang maseh duduk di bawah khemah...sekali ade lelaki lalu ..pandang aku dannnnnnnnnnnn

"pwewit....cun..mwah (membuat bunyik ciuman)"

i was like..apekahhhhhhhhhhh...aku di ngorat depan pakwe sendiri...arrrgghhh..muke aku memang terkejut giler...encik kat sebelah dah gelak gelak sebab muke aku priceless katenye..terkujat sangat...mane aku tak terkojat..korang tgk lah jejake yang mengorat aku nieeeeeeee


::Sapekah jejake ini::

ceeraaaaaaaaaaaa.................sape nieeeeeeeeeee...bikin aku terkejot tau..budak2 suke wat gini kat aku tau...dulu budak skolah rendah..nie lagi kecik......aduhhhhhh..pitam aku ok...

nak tengok gambo aku ngan pengantin..wakakka..



sebab zack-u ade dalam gambo sekali sebab takmo kasik pelamin tue senget..sebabnye tukang bawak aku gie kenduri duduk di luar umah saje..kite kasik close up sket...


::ZackU::Ciput::Ceera::Diella::


jangan jeles gambo aku tantek..credit tu anuman

5 comments:

Along said...

canteknye perantennn@!~

canteknye kamu, PHEWEEEEEEEEEEITT mwahhhhhhx!!


hahaha, comel gile budak tuh!

Dark @ng3L said...

along..
peranten mmg sangat cantek ookkk....sangat sangat sangat

yg lagi satu pujian tue..time kaseh...ngehhehehe.....

budak mmg chumel..tp sungguh mengejutkan ok..budak2 zaman sekarang..adik along cane..? adakah begitu?

Mrs. Alexis said...

Nak pengsan jap tengok pengantin yang cantik giler.. n nak puji gak gadik2 berbaju hijau tu. Babe I kawin sok u kena pakai baju kaler putih ok

Dark @ng3L said...

n..
cantik kan die..
wawaww..baju putih..boleh jerk..

ILHAM ASYIQ said...

cantiknye pic aku amek. hahhahahaha