Friday, December 12, 2008

::Perihal Mimpi::

aku skang nie suke mimpi aneh2 tau...

2-3 bulan lepas mimpi ex aku nk aku balik yang sampai aku rase bersalah giler kat encik sampai emo-emo tak tentu hale..bleehh gitu...

minggu lepas aku mimpi yang takleh diceritekan di sini yang agak WTF..pahal nak mimpi gitu..aneh..

malam semalam plak aku mimpi aku balik aku jumpe mayat baby mate berdarah bungkus kain kapan kat area umah mummy aku kat damansara..nie scary ok..bgn tido tadi aku tak ingat..sampai lah aku dah turun nk basuh baju..tetibe plak aku teringat..sangat cilakak prasaan itu..mmg aku campak jerk baju2 dalam mesin basuh tanpe buat pape..dan dengan berjaye nye aku dah pesan kat mak suh tolong basuhkan baju alam mesin tue...wakakakkakaka

yang mimpi 1st tue aku tau mmg tak la kan sekarang sebabnye die tengah asyik mashyuk berchenta ngan awek baru..

yang mimpi 2nd tue mmg sangat aneh..dahler name panggilan same ngan encik..pastu muncul plak mimpi2 aneh gitu..agaknye sbb terserempak dengan beliau di Carl's junior tempoh hari agaknye...ker die rindu kat aku sebenarnye...?

wakakka feeling..too late bebeh n too young..wah..sekarang baru ko nak pikir orang tue too young...time fling sane sini dulu ko tka pikir umo orang yang baru sembilanbelastawun tue.........waaahhhhhhhhhh...matilah underage..!

mimpi ketige mmg aku tak suke ok...wahai la mimpi..leh tak jangan la muncul yang scary scary gini..aku dhler penakot..kalo time time biase penakot aku dail jerk 012-******* untuk diteman sampai ilang takot..tapi kalo dh time pepelik seperti larut awl dan subuh subuh ko hengat die nak layan aku..mampos sedang menjadi kayu di atas katil..

kesimpulannye..kalo aku emo ker..pepelik ker..maafkan aku ye..sebab teringat-ingat mimpi yang menakotkan itu..wakkakakakakka

4 comments:

Mrs. Alexis said...

Can't help tp nak ketawa lah dear... mimpi jumpa mayat baby mate berdarah bungkus dgn kain kapan kat area damansara lagi tu. Eh tapi baby tu cute tak??

Sebelum u mimpi kita karaoke sama2, I nak nasihatkan nih.. sebelum tido cuci kaki, abca ayat kursi, baca doa tido..

bet.. malam ni u mimpi mak kepada baby tu pulak datang dengan mata berdarah sebab semalam u dah jumpa baby tu. So mesti mak baby tu risau anak dia dah gi damansara tanpa ajak dia

hahahaha....

Dark @ng3L said...

n...
manelah i prasan baby tue cuter ker tak..huhuhu....

kaki dh cuci dh..ayat kursi separuh kot sbb pastu i dah tertido..

huuhuh..lagi mau takotkan i...waaaaaaa

Mrs. Alexis said...

Eh kejap, tadi baru mak baby tu beritahu... malam ni dia datang dengan polis atas dakwaan u culik anak dia ok. So better get encik to bawak u keluar tonite.. gi lah tgk cicak man.. hahahaha...

I boring giler.. tu yg sakat u

Dark @ng3L said...

n...
huhuhu....malam nie takleh kuar...encik kene food poisoning..
melepet jerlah di rumah...

cicakman..? malas..seperti ingin tengok lost n faun..bolt..dan lain2..