Thursday, December 11, 2008

::Little Black Dress::

I'm hooked..sudah terbayang-bayang duit-duit yang bakal melayang..My encik's friend iaitu Arfah..telah mensuggestkan aku membace buku-buku drpd Little Black Dress..n die siap bagi website agi untuk aku tengok...

dan memandangkan aku takde keje..aku pown teringatler nk bukak website itu...3 words for you (even tho blum jumpe)..

"dem yuh Arfah"

at first saje jerlah nk tgk website tersebut..bile masuk macam aku malas nk bace bla bla mengenai Little Black Dress nie..pastu sesaje gatal nk nengok few boks yang dorang ade..kalo bukak kat individual page of the particular book..boleh plak ade extracted pages from the book..

dan aku terbace..dan the rest is history..mampos aku..buku dalam tangna lom abeh bace dah verangan nak beli yang lain..

try la bace extractnyeh..


Happy Reading

Selamat Membace



yang aku tau...aku dah terpikir-pikir nak beli bape buku dapat gaji nie...arrrggghhhhh

4 comments:

Arfah said...

huahahhaa, mane bole i sorg je tejebak dlm dunie little black dress books... dah jumpe sorg lg mangse, muahaha. welcome to the group!

btw, kalo nak byk options, cr kat borders + kinokuniya. mph the curve pun boleh la jugak.

Dark @ng3L said...

arfah..
tq for da info..matilah abih duit i lagi nie..

nie kene bace mentera nie..

"marang kerapu kepunden marang skeper..wahai encik mohd zulhairi..berilah nafkah pembelian buku-buku little black dress book kepade aku dalam rm100 setiap bulan"

wahhhhhh gitu..mampos kene tunjal pale ngan orang itu...

Arfah said...

...wahai encik mohd zulhairi, bagilah sedekah rm100 setiap bulan untuk rakan anda yang baik hati itu juga(sambungan mentera)hihi

and, u're welcome ;p

Dark @ng3L said...

arfah...
mintak-mintak la termakbul..tak sabar nk menyerang borders..