Tuesday, December 9, 2008

::Weken Yang Sebok::



sabtu lepas aku sekali lagi dalam sejarahnye naik komuter...ke mane..? kemana lageeyy...Mid valley lah...aku nek komuter sebabnye kereta yang aku nak tumpang dah sampai pepagi lagi di Mid valley...katenye die bukak mangga dan grill Garden dan Mid Valley..wakakakkaka..tang lrt aku tak kesah agi...nek komuter aku jadik rimas..sebabnye orang sangat sesak dan bertolak tolak..aku dahler kecik kiut..kecikkah??

disebabkan sampai dah masuk zohor..aku semayang terus lah di sane...jumpe orang yg bukak pintu garden tue dan kami berjalan-jalan...apabile berjalan..dan byk sangat pokok krismes..personal photographer aku tue suh ler aku jadik model pokok...wawawaw

::Katenye aku posing seperti budak baru abih sekolah::

actually dat day aku ade wedding nk attend jam 3 kat area Putramas..tp disebabkan poyot aku dah lapa..terpakse ler aku carik makanan..aku teringat ade kedai roti aku nengok dalam ala-ala jalan-jalan carik makan tp die cakap cine..name kedai tue SBread...die jual roti toast..ade 3 jenis roti..Normal toast..sesame toast..Bamboo Charcoal...Yang bamboo charcoal tue...roti ala-ala negro sket...specialty doranglah kire nye...kitorang amik ini..

::Melting Dark Chocolate::

maap la ye..roti tak cukup sifat...aku kelaparan sangat...lagi satu yang kitorang order ade dalam henpon E71..jadi sesape yang tau tuan punye hp tue...jengok2 ler blog die..mane tau kot sinar kerajinan die sampai nk update blog die kan...antare hobi die adelah mengumpul sawang di dalam blog...

tadeklah kenyang sangat pown..tp boleh ler untuk alas perut..lepas makan..tukar tukar baju..kitorang pown bergegas ler ker tempat orang kawen..its like a small ceremony..kawan aku tue cine..kawen ngan melayu...very very small la...food was ok..

adelah kawan2 lame..aku nie ade penyaket...im very choosy dengan sape aku nk cakap banyak..wakakakka...so yang aku ckp banyak hanyelah Kelly (pengantin), fara n ajan..tue sajork..

::aku menunggu nk tangkap gambo pengantin::

::Aku dan pengantin::

lepas wedding tue...aku dihantar pulang dan aku trus ke damansara untuk menjenguk opah...

5 comments:

Mrs. Alexis said...

Alahai cantiknya you ni tau.. geram geram.. comel

Dark @ng3L said...

n...
time kasih time kasih..
tapi i teruje dengan berat u yang 46kg

Mrs. Alexis said...

Babe - yes sila jeles, I pun cam tak cayer jugak, tapi TER paksa percaya... hahaha.. silalah update selalu..I nye blog sunyi buat sementara.. cari ilham :)

Anonymous said...

dilla, ko jd pengapit ke? same kaler beb..cantik..btw, mau tgk gambar kawen kelly yg laen

Dark @ng3L said...

n..
yang nie actually dh update 2 hari lepas...i dh auto publish...rupenye sangkut dalam draft..muahahahha

dot..
ape ko hengat 10 kawan aku sume aku jadik pengapet ker...takde maknenye...aku datang sebagai tetamu...mane gambo yg len..tue jerk aku tangkap gambo..

sbb small ceremony jerk...takde ape pown..nnt lah aku citer