Saturday, December 13, 2008

::Hari Raya Haji::

lupe plak aku pade sambutan hari raya haji minggu lepas..mane tak nye..aku dah mule bz daripada hari sabtu..sebabnye...sabtu dengan temankan encik dengan urusan paduka baginda yang tak jadinye..wedding kawan aku agi..melawat opah lahi..neman mak aku nengok sehati berdansa agi...wawawaw...

ahad plak pepagi dah ekot encik settlekan urusan seri paduka baginda die..jalan2 leting leting...encik kene balik awl sbb nk settlekan pasal suzuki kesayangan die tue..aku dihantar pulang dan ade plak adik2 ku baru sampai drpd ipoh siap cakap..

"akak tunggu kak la kat umah mak long kay"

itu namenye mmg aku kene gegas ke damansara ler kan...sudahnye aku pulang umah jam sepuluh malam drpd damansara..wakakakka..gelak sane sini..bahan sane sini..

Time Hari Raye haji..nak dekat kol 10 baru bangun..wakakka..tue pown siap kene jerit ngan mak aku dulu..takpe takpe..aku siap express..lagipown pegi umah damansara kete asing maaa...mak aku dah gie dulu...pas 15 menet baru siap..terhegeh-hegeh...

aku nie beracing ler ke damansara.takot kene bising ngan apak aku tue..skali sampai dorang tak sampai agi..bersiar-siar tol bapak aku nie bawak kete di hari raye..wakakkakak....bile dorang smapai aku melantak nasi lemak dulu..sbb sesi salam2 dah abih dh..poyot kene isi dulu..

pastu aku n adik2 sedare aku yang 2 beradik tue nak gie AMpang Park..skali mak aku n mak dorang nk hekot..kitorang ok jerk...tokang bayo nk ikot..sape tamau kan..wakakakka..

mak n makcik aku nie nak alter gelang la...nk wat gelang la...kitorang nie dh berwandering around dh nie..aku sempat ler rembat tube itam 2 sebab baju aku kan ker banyak jarang2 ala2 tisu tue..wakakka...

aku haruslah mengheret mak aku masuk kedai kasut sbb aku nk beli 2 pasang..makcik aku n adiks edare aku sorang amik sorang sepasang..seb bek mak aku ade kad gores dan menang..wakakaka...lepas tue apa lageyy...kita minum dulu dan haruslah ke kopitiam kan..

sementare menunggu makanan dan minuman haruslah kami bergambar..



adik sedare aku ang laki tue masih singgle..tp baru 22 tawun ye..yang pompuan tue single agi rasenye...umo 24 tawun..lepas makan makan dan minum..pulang lah kami ke damansara di mane aku makan lageeyy..

ini namenye mee tomato..nie dah separuh jalan..sebab maseh lapa...la..makan banyak upenye aku nie..wakakka...lepas makan semangkuk mee..aku hirup plak kuah tomyam semangkuk..wakakakka...best giler..

elok jerk aku abih makan..yang si kakak ajak gie Mid Valley..sudahnye aku dikatekan berhari raye di shopping kompleks..yang aku jenis tak reti nak menghampekan adik adik..ngangkut ler 2 ekor nie ke Mid Valley..

dan jangan tak percaye..mid valley turun salji..apekah..

tadeklah..dorang gune sabun tak salah aku..turun salji pakai mesin..hhmm..lepas shopping sket sket..aku anto ler dorang balik damansara..kesian dorang nk nengok Blot 3D..tp disebabkan aku nak bangun 5.30 pagi gie keje..tak dapat ler aku tunaikan hasrat mereka..len kali erk kak la bawak...

sudahnye disebabkan weken yang sebok...keletihan melarat hingga 3-4 hari kemudian..wakakakkaka..

4 comments:

LittleHid said...

nak berkenalan dengan adik sedara yg berumur 22 thn tuh blh?

hahahahaha :P

Dark @ng3L said...

hid..
boleyy aja..suddenly mau jejaka bawah umo?

Mrs. Alexis said...

My cutest angel, sebaik taste i lain sikit.. tak I ambik jugak jadi anak ikan.. wink wink

Dark @ng3L said...

n...
taste u cane..nk tau gaks..
wawawawaw