Saturday, December 13, 2008

::Restoran Asam Pedas Linda Onn::

dalam minggu lepas tak salah aku...aku mengekor bontot pak ajis dan isteri ke restoran asam pedas linda onn untuk mempassing kad kawen kepade makcik n pakcik aku..tp disebabkan dorang lambat n pak ajis memang pantang sket orang lambat..nak nak plak anak die nie ade..mmg die akan order kasik anak die tak jadik gergasi ijo kerna kelaparan...

tp before sampai kedai tue..sempat singgah kedai orang kawen kat area blakang kedai linda onn nie..murah murah la jugak...tak payah ler aku bersusah payah nak ker Jalan TAR semate mate nak beli menatang nak wat bunge dip tue..

bagi yang tak tau..Kedai Linda Onn yang asam pedas nie kat area Tesco Ampang..memang banner muke linda onn tue terpampang besar lah kirenye..aku yang time tak pakai spek pown leh nampak muke die..wakakakk...

sampai haruslah order asam pedas kan...peh tue aku gatal nak sotong bakar and telur dadar...n air asam boi..

::Asam boi dan ulam-ulaman::

perlu diingat bahawe ulaman tue bukan aku yang nak makan..itu adalah hak milik poyot pak ajis...

klakar juge sbb dulu bak kate pak ajis..zaman die mude remaje..die pown tak makan sayur..tapi ade satu hari mak die sabotaj tak masak lauk...masak nasi dan sayuran sahaje..jadi memandangkan family pak ajis nie kurang senang..die telan jerlah..terus suke makan sayur..

::alhamdulillah mak aku tak begitu::

dan makanannye adalahhhhh.........

::Asam Pedas::

::Telur Dadar::

::Sotong Bakar::

seingat aku time makan dulu kurang pedasnye..jadik aku letak kuah banyak-banyak..skali mak kau...pedas giler okkkkkk.....juling bijik mate aku nahan pedas...

sudah hafway makan..barulah pakcik n makcik aku sampai..dan dorang pown order ler makanan dorang dan sembang sembang..kitorang nak pas ini..


skali upenye adik pengantin dah pegi umah dorang n passing kan kad kawen nie..hishla...bile aku nengok kad cam gini..mule ler aku verangan nak gini...wahhhhh..ko hengat apak ko cap duet cik diella nak gie endon tempah kad nie..tp bleh gaks kan..tempah baju skali..

panggggggggg...lempang skali..jangan nak verangan lebih..ade ker orang nak kawen ngan ko pown...feeling...

sesi sembang dorang bersambung di umah aku sebabnye kitorang dok dekat ngan skrin tivi..jadinye bising..

n ade insiden yang kurang best..hafway kitorang makan ade lah dalam 4-5 orang datang dok blakang meja kiotrang bising-bising..sorang pompuan..laki dalam 3-4 orang..aku bajet dorang nie artis ker mende ker..sbb pompuan tue cam ala-ala glamer mekap bagai walaupown hanye di kedai biase..

alah cam pompuan baru masuk majalah mangge or model baru or pelakon baru wanabe..sore kuat...amik kusi langgar langgar kusi mak aku...aku dah hangin..muke aku dah lain..pak ajis trus ajak balik..kang tak pasal anak die fire kat situ payah plak...

aku benci tol pompuan tadek adab nie..tadek adab kat aku..aku leh tolerate agi..nie mak aku dowh...pe salahnye ko ckp excuse me..nk amik kusi..or bile dah terlanggar tue cakap sowie ye...

skali bapak aku cakap time dalam kete...hish la...cukup tak berkenan pompuan sundal begitu..haaaaaaaaaaa...amik ko..wawhaahha....kesimpulannye kalo ko kasar tp beradab takpe...jangan ko cantik mekap bagai nak rak tapi kurang hajo...

4 comments:

Mrs. Alexis said...

Babe, next time fire kan ajer before balik ok... tu kompem perasan cantik tu

Dark @ng3L said...

n..
malas nk fire2 cos at dat time i was wit my family..lagipun macam tak worth it jerk..

sbb pandai ker die pown nak paham fire i tue...i dun think so..wakakakka..

dear..sungguh lame u muhasabah diri ye..bile nk ceria2 balik di blog?

Mrs. Alexis said...

Darling.. wah I dah lama habis muhasabah diri. Cuma kemalasan melanda diri, tp percayalah.. I baca refresh blog you setiap 3 to 4 jam.. hehehe (membaca jambatan ilmu)

today i ada update, later2 i letak gambar plak... :)

Dark @ng3L said...

n..
refresh blog i 3-4 jam..waaahh..terharunye..

nie kene meningkatkan agi meletak post baru nie..wkkakakaka