Tuesday, November 25, 2008

::Keje Baru::

tak ramai yang aku tau yang aku start keje baru semalam as a department secretary kat area jalan tun razak..oklah...something new..yelah..daripada advertising ke IT dan ke engineering..wakakakkaka....

but today..is da 1st time aku rase 1st aku yg terlalu banyak information..gile byk policy aku kene bace..byk form aku kene study how to isi...arrgghh...seb bek bos aku cuti seminggu...but semalam da kakak yg suppose to hand over te job MC ler plak..wawawaw....so tunggu hari nie jerlah information2 yg bakal menusuk dalam pale otak aku nie..

nie meja aku..aku amik curik curik..malu..waakakakakka..



agak semak..tp bukan barang aku..sebab kakak tue will be shifting to a new department..so die lom kemas agi sume barang die..barang aku hanyelah lotion rosken..HP n plastik tisu yg tinggal sehelai 2 tue jerk...itu pown kene pakse bawak tisu dalam henbeg..tak macho okkk bawak tisu dalam henbeg...

but oklah..sume pown cam ala-ala friendly..aku jerk yg senyum jerk...cam malas nk ckp..sepatah orang tanye..sepatah aku jawab..banyak bende ok nk bace...orang ckp ngan aku pown..aku still mcm tgh absorb bende aku tgh bace..wakakkaka..

semoga aku tabah dengan keje baru..wawawawawaw

8 comments:

Along said...

all the best kamu!

Dark @ng3L said...

along..
time kaseehhh

Radin Hairi said...

uiks...meja ke post apocalypse nuclear war out there?!! wawawa

Dark @ng3L said...

woi...tue akak tue lom kemas agi barang die lah..
ko tunggu esok aku amik gambo meja dah kemas hokeeey

RhyZe said...

wawawa... tpt baru... keje baru.. barang baru.. napas baru..

Gambatte ne diella chan!!

Dark @ng3L said...

along..
barang baru..
barang apekah....wawawaw

leeds said...

good luck diella

Dark @ng3L said...

leed..
tq leed..