Tuesday, November 25, 2008

::Hospital Pantai Bangsar::

Bergegasnye kitorang ke Hospital adalah sebab mendapat berite yang opahku muntah darah...arrgghhh...lepas satu satu jadik kat aku nie..kelam kabutlah kitorang nie ke emergency room...tengok die masih ludahkan darah lagi...but no more clots...ishla..knape lah nie...dan dah tentunye kene cek in kat spital nie...

mase time opah aku still lagi kat dalam ER..aku bergegas pulang nk amik baju dan teddy bear segale untuk aku meneman opah aku kat spital..hello...bebear kene bawak hokkeeyy...aku takleh tido tanpe bear aku..tak kesahla yg mane satu pown..im not choosy...but at least something from home..kalo tak mampos aku tak leh tido...

bile sampai tengok..ade abg sedare aku n anak buah aku yang sangat lasak berlarian..muahaha..terhibur aku sekejap..bile opah aku dapat bilik...dr dah cek segale..bermulelah malam aku di spital...wawawaw...

aku tido kat lantai beralaskan toto bersame bibik opah aku...one thing about tis bibik..die sangat bagus jage opah aku..pak kate opah...terang hati yah nie..wawawaw...malam tue senang jerk jage opah aku..yelah masuk spital pown dah lambat..so tido jerlah..tp kitorang bertige kurang dapat tido sebab kesejukan...dah tutup e-kon dh tue...but still sejok...al-maklumler..kami kurang lemak..wawawawaw...

next day..pepagi aku dah bgn..lepas subuh tak tido..trus mandi segale...ngam kol 8 aku trus beli brekpes untuk bibik dan aku..kesian bibik yah drpd day before tak makan..ish ish ish..die plak senyap jerk tak bitau lom makan..tp kitorang tak abih pown makan..sbb kurang menepati selera..

opah aku nie pemalu sket...2-3 gosok gigi sebab nnt Dr. ENT nak cek..aku lah yg tukar kan baju sebab dr masukkan air...so dgn drip tue..takkan die sendiri nak tukarkan baju..wawaw..seb bek pengalaman 2 tahun masuk spital membuatkan aku terer..wawawawaw....

bile Dr. ENT dah cek..rupe rupe one of her blood vessel dalam mulut pecah...die dah tua..so everything dah nipis...rupenye..ari tue die makan popiah...so cam sangkut ker ape..die berdehem..rupenye orang tua tak digalakkan wat begitu..kene plak kitorang nie mmg blood vessel berselirat sane sini..mmg senang ler pecah..anak yang mengikot opah aku nie adalah mak aku..mak aku pown dh 2 kali blood vessel dalam mata pecah..ha...lagi scary okkk....

lepas cek dr..around 11plus tue dah ramai datang..aku apa lagi..carik peluang dating lunch aaa di cyberjaya..wakakakkak...jumpe agak2 dalam 2-3 jam..aku pown pulang ke hospital...lepas semayang zohor sume..aku lepak nek atas sat..dah makcik makcik n pakcik pakcik aku lapa plak...ke bangsar lah aku carik makanan untuk dorang...tot tit tot tit segale..

dh nk maghrib dapat tau opah leh kuar ari tue jugak...so bersiap segale...dapat ler pulang lepas maghrib...dan dapatler aku tido dengan lena atas katil...wawawaw...

::kan aku dah kate opah aku pemalu..kamera pown tamau pandang..::

0 comments: