Wednesday, November 26, 2008

::Pabila Dibawa Berjalan::

::dimanakah saya::

haruslah di kedai makan...Jumaat lepas angin aku maseh tak elok sangat gara gara blond bimbo..jadi nye...aku dijemput asalnye nk makan dekat dekat...skali diajak ke Mid valley...haruslah aku setuju..skali dibagi pule option Pavilion..trus aku setuju...Pavilion dekat sket..sile prihatin kepade yang memandu..

sampai Pavilion aku dh merungut rungut lapa...option adalah sushi dan pancake...pikir punye pikir...aku choose Pancake lah..aku tak ingat full name kedai tue..Pancake house kot..ala-ala gitulah..aku tau makan jerk...

::Sesi melihat menu::

pilih punye pilih punye pilih...makanan yang dihorder adalah...

::roast beef n rice::

::roast beef & pancake::

haruslah diingat bahawe name makanan aku men bubuh jerk...tp itulah yg masuk dlm poyot aku yg kiut nie..aku punye yang roast beef n pancake tue..yg lagi satu ue..ske ati korang lah nk assume sape punye makanan..wawawaw...

lepas makan plan nak tgk wayang...aku dh lame nk tgk quarantine tue...tgk kat board dh selling fast..tp ade orang kate try jerk gie kat counter..skali tgk siting tinggal 2 row from screen...malas ah aku...trus jalan jalan..bile jalan jalan aku nampak ade satu bende yang pernah ku lihat di satu blog...jadi nye aku teringin jugakkkkkkkkkk...


tetibe aku rase nampak gumut sgt.........pembesaran berlaku di tempat tak sepatutnye hingga menyebabkan drpd pandangan sisi aku nampak aneh...kepade tuan punye blog yang aku tiru tempat posing die...maapnye...aku teringin jugakkk.....

teruskan jalan jalan di sane sini..memule cam nk beli jam...tp hold dulu..masuk plak bahagian barang barang rumah yg bapak mahal tue..ish la............giler cekik darah sial...tokei balak pown bangkrap dowhh.....akhirnye..aku tangkap gambo jerlah..


aku rase kan cameraman aku nie mmg suke nk sabotaj akulah..asl die amik aku nampak gumut..asl aa...tapi yg bestnye..lepas dh tangkap gambo br prasan notis do not sit kat tiap2 urup tue...maaplah ye..kami nie name jerk ade mate lebih sorang sepasang...tp kalo dh nk tue..sume tak prasan..wakakakka..

lepas tue jalan jalan sket..aku ajak pulang..tetibe ade plak yang pancing aku dengan carl's JR..katenye ade bende sedap..menaliponlah kami ke pappa bear..kami ingatkan dessert..rupenye bende lain..aku tak ingatlah name die in order..yang aku tau ade perkataan BEEF..CHILI..CHEESE..FRIES..ha..gitulah kire kirenye..sempat juge membeli untuk adik beliau satu bege..

skali dh on da balik baru teringat adik kecik yg lagi satu.......ah dem..bg jerlah fries tue kat die..aku boleh jerk makan len kali..budak budak perlu diutamakan..betol tak..?

6 comments:

Along said...

bestnye la gi makan²!


and ooh ooh ooohhhh, sama tempat Leed amek gambar dulu yeh?

Nak amek gambar kat situ gak ah HAHAHA~!




oit.
manade gumut.

Dark @ng3L said...

along..
kami mmg kaki makan...

kalo along berdiri dalam kotak tue mesti like ngam ngam kot..

wawawawaw.....

tak gumut erk..?

Radin Hairi said...

tak gumut...ko je feeling lebey

Dark @ng3L said...

ye ker...tp bofren aku kengkadang die cakap aku gumut

leeds said...

ohhh tmpt posing ku...

Dark @ng3L said...

leed..
wawawawaw...gie carik tempat amik gambo yang baru..

nnt diella tangkap pule di situ..
wawawaw