Wednesday, October 22, 2008

::Pagi Ini::

ari nie aku kuar umah lambat..yay...sebabnye aku kalo ade tugasan di luar opis di pagi hari..mmg aku akan kuar umah lambat..muahahaha..ari nie kene ke Putrajaya...omigod..i'm suck in Putrajaya...kawan aku yg keje cyberjaya coti saket plak ari nie..eh..lupe plak aku.dh jadik sepasang kekaseh rupenye kami...loopaaa...sebabnye aku kalo tantrum di putrajaya die adelah mangsa kene dengar celoteh mak nenek aku nie..muahahaha..

anyway..jam 8.30 baru terkedek-kedek nk kuar umah..lalalalala..len kali pas subuh jangan tido ye cik diella...aku dengan wat konsert dalam kete..tatau nape ari ne mood aku tersangat la elok...pastu standard aa nk gie MOF aku malas nk parking bersepah..parking untuk orang awm nun di bahagian south..aku nk gie bahagian north..seb bek aku ade menan baru..takdelah bosan sangat..

sambil berjalan aku nengok cermin..mane tau..kot kot trus kurus..kuwus la sket kot..muahahaha..feeling cik diella nie...ngato nye cume 10 menet jerk...tit tot tit tot aku jalan lagi ke kereta...

nk dkt kol 11 br aku sampai kembali ke opis...skang aku ade byk keje...takdelah byk sgt..tapi renyah kate mak aku...

task of da day..
1. siapkan partition file - dapatkan file, TOC, partition, type details - done at 2.45pm
2. pulang tepat jam 5.30 petang - done at 5.45pm...ade urgent matters
3. urut - done at 9.45pm..heaven

4 comments:

Mrs. Alexis said...

ur name should be Diella...
I am not sure which part yang u rasa u gemuk, coz you skinny gal... and envy tengok u ok

yah, out of the days.. baru hari ni i rasa nak leave comment

Dark @ng3L said...

n..
not sure wat ur name...but ur entri cam ckp u r n rite..
i rajen gaks ke ur blog..
cos i ske jerk nk study blog orang n learn how they think..

saiko ker..
ngehehhehe..

biaselah..pompuan kan ker paranoid....salu jerk rase gemok...but actually da tummy jerk suke ke dpn sket..

btw...nice of u to leave comment...n i've been a silence reader of ur blog...nehhehehe

Mrs. Alexis said...

Gal u may call me NZN or N... :)
Wah, feeling glamer kejap ada silence reader .. hehehe and if dekat I dah turut menyibukkan diri kat ur open house

Dark @ng3L said...

N
alah..datang jerlah KL...
cuti 3 hari kan..
u datang saturday...sunday balik aa...
isnin leh rehat...

wah..suke suki i jer kan..