Tuesday, October 21, 2008

::Hmmpppphhh::


bubble aku terpecah sendiri...dem yuh...arrrrrrrrrrghhhhhhhhhhh...skang dh akhir bulan erk...? patutla...PMS aku dah assalamualaikum...kambeng gurun sungguh...tema bulan ini..

"Fragile"

jgn kate korang yg nk berurusan ngan aku kene hati-hati..aku pown kene hati2 gaks..kang salah bace stetement nangih..kang pikir bebende lain meraung...tema nie aku paling menyampah la...bile tema makan aku nak sampai nie..

kepade orang di sekeliling aku..selamat berjaye..tingkatkan kesabaran...bAdd...sedia untuk berargue ngan aku ye...muahahahahhaha....

2 comments:

arkhaios said...

argue?

jnji ko leh sabar aa..aku cakap untuk kebaikan..kang melenting xpasal..aku xleh tolong..

tralalalala..

ps: ko dah sediakan menu yang aku order lom?

Dark @ng3L said...

badd...
tp aku pms..muahahaha...

menu..? adelah sket sket...mash potato aku wat gaks..