Saturday, October 25, 2008

::Open House::

*tis is a sticky note..entri baru kat bawah..

dijemput semua ke open house umah aku...details are as follow:

Hari: Sabtu
Tarikh: 25/10/2008
Masa: 5petang - 9malam
Menu Confirm: Char Kuew Tiao, Mee Goreng, ABC, Roast Kambing, Lemang / Nasi Impit, Rendang Ayam, Fruit Tart, Kuih Cara Berlauk

Menu Tak Confirm: Coklat Kek..(ini kalo aku rajen dan kalau ade permintaan..kalo takde permintaan..mampos aku malas nk buat...dan ade kemungkinan aku gie wat rambut..muahahaha....giler vain)

sape datang lambat kambing abih..aku tak jamin..sbb kalo dapat size kambing macam encik badiu..takpe gaks..kalo dapat size badan aku atau shidot..mampos kecik kan..cepat abih..waahh..feeling kurus aku nie..wakakakka...

kepade bloggers dijemput hadir...sesape nak datang dijemput hadir...tp blogger pompuan sahaje ye..kalo dah partner..bawak jerlah...wahh..feeling cam ramai jer bace blog aku..muahahaha....

sesape nk address or care nk datang umah..sile tinggalkan email ye...

10 comments:

arkhaios said...

aku nak ayam goreng berempah..terima kasih..

ohya..kene ada sirap 7-up..ataupun sprite sirap..wow..

hmm, juga kene ada kek batik yg ko asik warwarkan..

untuk consideration:
sate, beefsteak, chickenchop, coleslaw, pizza, tandoori, mashed potatoes

lelain akan aku update kemudian..xyah ko g buat rambut..g masak..

Dark @ng3L said...

badd..
oi..ko hengat ko nk suh aku jadi bibik ko..
nk kek batik ye..

nnt aku wat..
coselaw ade...satay salunye ade...nnt aku cek..
nnt aku wat mashed potato...

nnt aku tanye assistant aku nk sampi kol bape

arkhaios said...

suh assistant ko rajin-rajin sikit..jgn malas2..amboi.. malas-malas lak..tapik kang..suh dia setelkan semua list aku tuh.. cakap kat dia, jgn bnyk cakap..

muahahahaha

Dark @ng3L said...

badd...
baeklah..assistant aku tue tak sehat sgt 2-3 menjak nie..
aku baek hati..

RhyZe said...

wawawa... mentekedarah ke badd ni... maih sini dok diam2... order orang je keje yer... (sambil pulaih tlinga badd lalu bawa dia berlalu...)

Dark @ng3L said...

along...
terlarat ker nk bawak badd tue berlalu pergi?

RhyZe said...

erk... hahahaha.... tul gak... "elo2... pinjam kren satu mau kasi angkat itu gergasi ijau aa..datang asap aa.. tq!"

Dark @ng3L said...

along..
mau kren...sewa mahal tue

arkhaios said...

oi oi..apa nehhhh..

~berlalu ke sudut sepi

Dark @ng3L said...

badd..
pandai nk melarikan diri..