Sunday, September 7, 2008

::Kuciwa::

aku ari sabtu dengan sejarahnye ke mid valley dengan public transport..knape..? sbb ade orang dh gie mid valley awl untuk urusan seri paduka baginda..so aku yg kene melayan ibunda nie..sampai lambat sket..

aku diajar..memule nek star sampai bandar tasik selatan..pastu nek komuter *wat....komuter...????????!!!!!!!!

fine..komuter pown komuter lah kan..aku tipon shidot..mintak tolong..sampai gaksler aku ke komuter tue dgn ujan lebatnye..dan patutler komuter nie tak reliable apabila ujan lebat..aku dh cuak2 dengan aku pakcik nie mengikut aku ke sane sini...mau aku cam nk nangis...ah dem...

dh lepas empat komuter ke nilai lepas barulah komuter ke rawang sampai..org ramai Ya Allah..lagilah aku cam saspen kan..ramai okkkk...seb bek 3 stop aja...turun jerk..i literally ran okkk.....jalan laju2 ke garden...

sempat jugak pit stop di beberape tempat...dan mencarik encik di borders..

tawaf kitorang di garden dan mid valley...mencarik adiah encik..tadek langsung yg dia berkenan di hati...berpindah pule ke 1 utama...pown tiada..aku hampa..serius aku hampa..aku jadik cam..seb bek sempat booking buke pose di Delicious...my fav place with him..

as usual i haf my smoked salmon angelhair n encik makan four cheese macaroni..sumpah muak ok...gambar macaroni terlupe amik sebab kelaparan sangat...


ya bestnye...time kawan pown dpt seat yg same n ari tue pown dpt seat yg same..wakakkakaka..chomelness...tapi yg aku bengangnye...asl cepat sgt aku transform weh...menci laaaaaaaaaaaaa.............

habis mkn...kami bergegas ke klcc pule..sambung carik adiah encik..tp sekali lagi aku hampa...tadek yg dia berkenan...sumpah aku frust ok..

i need to find a perfect gift PRONTO!!!!

0 comments: