Sunday, September 7, 2008

::Aku Stress::

ade orang kate...hari ini hari bermalasan..tapi disebabkan gedik...kene jugakla keluar...dan menonton ini...


ye ye..saye tau sy terlambat untuk menonton..tp naseb bek belum tengok..kalo dh tengok...tadek alasan pule untuk poyaan..

sampai di tempat poyaan...ha..di manakah ini...wawawaw..


jalan-jalan...tunggu time untuk menont0n wayang...dan........

yay..jumpe adiah..tp encik kate lepas menonton wayang...

Wall E? sungguh suweet..walaupun kami menahan kesejokan..nk bg orang mampos agaknye pasang e-kon kuat2..aku dhler kurang lemak nie..oppsss..ish..suweet sungguh la citer nie...walaupun permulaan aku agak ngantuk..sbb sejok kot..tp..disebabkan sungguh suweet ilang ngantuk aku..kan best kalo sume lelaki suweet cam Wall E..but its ok...I've oredy found my Wall E


muke menahan kesejokan selepas nengok wayang..lepas nengok wayang..trus ke Adidas Original..di situ terjadi kisah angin puting beliung..*dialog adalah tidak eact sbb aku nie pelupe orangnye...tp lebih kurang begini..

Encik sedang memegang satu kasut yg dikatekan cantik..

Encik: ade size 9.5 tak?
Budak Promoter Baju Itam: jap ye bang sy cek..

*budak promoter baju itam tit tot tit tot carik size dalam store..tetibe die datang bawak kasut lain

Budak Promoter Baju Itam: bang..yang ini pon baru bang..
Encik: tak nak..
Budak Promoter Baju Itam: size 9.5 takde
Encik: size 10?
Budak Promoter Baju Itam: kejap

*aku dh ati panas dh..pahal budak nie..terlebih ganja ker yg org mintak lain dibagi lainnye nie..

Budak Promoter Baju Putih: size 10 takde
Budak Promoter Baju Itam: *sambil menunjuk ke arah monitor pc

Budak Promoter Baju Itam datang sambil membawak kasut tersebut dan aku nengok cam besar jerk..ronald mc donald sgt ker kaki encik aku nie..

encik menerai kasut..dan seperti ku agak besar dikakinya..Encik melihat size..

Encik: ini size 11.5 nie..
Budak Promoter Baju Itam: er..er...10.5 size US
Encik: size 10?
Budak Promoter Baju Itam: erm..takdelah la bang
Encik: hmm..takpelah..
Ang3L: kalo dh tadek ckpler drpd awl tadi..

*sambil berjalan kuar kedai
Ang3L: *membebel-bebel...kalo dh tau takde yg tak ckp drpd tadi sape suruh..bangang sangat

kesian encik menenangkan aku...mmgler hadiah untuk dia..tapi cube kalo budak tue ckp drpd awal yg tadek size..takdelah kitorang menunggu bagai nk rak...dgn sibuk betulkan rambut la..ko nk keje ker taknak nie...trus aku transform jadi singe betine...dan seb bek encik dh biase nengok angin aku...

sudahnye aku kuciwa lagi..tiada lah adiah untuk encik...aarrrggghhhhh..tekanan hokeeyyy....

aktiviti seterusnya hanyelah membeli supply wanita..cream puff..dan bergegas pule ke J.Jusco Maluri untuk barang-barang untuk bonda..


::AkuDanAdikEmpatKakiku::

6 comments:

Diana Ishak said...

dah jadik dark angel la pulakkkkk.

arkhaios said...

susah laaa plak aku dok baca..mncari adiah bagai nak rak..its the thot tht counts..

Dark @ng3L said...

cik epal..
tau takpe...sungguh menguji kesabaran aku tau di bulan pose walaupun aku sedang dijajah negara jepon..

wawawawawaw

Dark @ng3L said...

bAdd..
susah ok...saket ati aku tau..
jeket yg mohamad ali pown dh tadek..

demmm

missaussie said...

kakak diella, muka encik itu cuba disembunyikan ya? tapi kecomelan perutnya amatlah terserlah. wahahahahaha. jangan marah aa.

Dark @ng3L said...

cik tym..
drpd ari tue die ckp prasaan kecomelan itu..

tp knape sy perasaan erk..
rase seperti biase jerk..
hhmmmm