Friday, September 26, 2008

::Hari Yang Sebok::

hari ini aku penat..sungguh banyak kerjaan..dengan delivery ke location kat KL n selangor..tambah plak ngan location kat sabah yg aku liase dgn courier..dengan courier tak cukup orang n maybe takleh amik barang2 tu ari niee..letey aku turun naik turun naik lif la..seb bek lif tak rosak..kalo tak..bertambah tunggek montot aku yg berkebaye ari nie..wakakakka

dengan pagi tadi terhegeh-hegeh bwk kek n kuih raye untuk orang-orang opis yg mengorder..seb bek sikit jerk orang yg order..kalo tak mampos aku nk mengangkotnye..petang nie delivery kuih lagi ke berjaye times square..tp petang nie takpe..petang nie ku punya supir hot stuf yg menjadi rebutan ramai gadis..tensi aku..

aku tidak pasti sama ada berbuka hari ini disertai oleh ahli-ahli yang lain..kalo takde tak kesah..kalo ade..best jugak..

tepat jam 2.30petang aku kene arrange barang yg nk kene anta ke location KL..lepas tue aku kene kuar kejap ke JPBD untuk menghantar kad raye..kesabaran jerlah bile mendapat bos last menet..

by da time aku sampai opis..maybe dh jam 3.30 petang dan aku hanye ade sejam jerk sebelum tiba waktunye untuk berpoya..

oh lupe pule tugasan harian iaitu masak nasi..basuh kurma..layout tables..bancuh sirap..

kalo tak..puan yg bakal pulang jam enam petang akan bersilat jika semua tue tidak laksanakan tetapi tegar keluar berpoya-poya..ko nk mampos!!!!

jadinye...hari ini harapan aku dpt makan sedappppppppp...kalo tak abih..aku ade personal assistant leh tolong abihkan..opsss..

2 comments:

Radin Hairi said...

PA tulun habiskan? habeh je berger ngan onion ring tu aku tgk...

Wawawa

Dark @ng3L said...

sadap yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

mintak kene sepak nie...