Saturday, September 27, 2008

::Penat::Penat::Penat::

aku malas mau apdet pasal makan di carl's junior semalam...no..dun get me wrong...everything went well...but yesterday was too tiring...memandu daripada hartamas ke wariseni jalan ampang (near bukit nanas) to send ONE bloody CPU..kuar opis jam 3.30 petang...jem cam haram..sampai jam 4.30 petang..anta cpu tak sapai 5 menet..memandu kembali ke hartamas menghantar anak hekan..oppss.salah..hantar budak teknikal dan bergegas pulang ke rumah...kerna encik sudah menunggu di rumah...ah demmm.....

so bile aku lompat ke keretanya aku mmg kepenatan sungguh...bile aku penat..aku merengek mintak attention n takleh salah sikit..nnt aku transform kepada singe jadian..bile dapat makan aku gumbira..


jangan ditanye kitorang makan ape sbb encik yg order kan...sile tanye die ape kitorang makan...kemudian singgah membeli cream puff...wawawaw...

hajat ingin berpoya..tapi perlu pulang segera ke rumah sbb encik perlu pulang...

ari ini aku tido bak kayu balak...dem yuh kate aku kayu balak...ko pown same kalo tido..jgn banyak bunyi laaaaaaaaaa....jam 12.30 aku keluar ke rumah...

ke brickfield - anto kuih raye
ke bangsar village - payment for gym
ke puchong - treatment rambut
ke pandan indah - ingin membeli lauk berbuka (dem kedai tutup)
ke pelita ampang point - dapat beli lauk

kesimpulan aku disini..hanye perjalanan aku ke puchong from bangsar jer yang tak jem...yang lain...cam gampang...aku tetekan...dahler memandu sorang diri...terpakse aku nyanyi..

"kekanda di medan perang"

wakakakakkaka....

lepas buke aku ke kota damansara pule nak anto kuih raye lagi......aaaaaaaaaaaa...tensi tensi tensi..sen bek esok aku dok cantik cantik jerk dalam kete...wawawaw

::asal muke aku nampak lain nie::

1 comments:

RhyZe said...

cik diela tampak kurus laa....!