Friday, September 26, 2008

::Selamat Hari Raya::

aku ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

maaflah jika ade termarah..terngumpat..termaki..tergurau lelebih..al-maklumler aku manusia biase jerk..tak lari drpd kesilapan...kalo tak wat silap..tue bukan manusia namenye...tue malaikat..

tahun nie aku raye kat KL jerk..ko bayangkan..aku raye kat KL..aarrgghh tekanan..sebabnye opah aku sakit n dok kat KL..so sume kene datang KL..sedare-mare ramai from 1st day sampai raye ke-3...jadi aku berpoya-poya dengan sedare mare..

sape nk join poya-poya pown boleh..sbb aku solo rider drpd hari raye ke-2 n ke-3..wakakakka...hip hip horay..oppss...terlebih sudah..

semoga hari raya kali membawa keberkatan dalam hidup korang..makan leklok..sederhana sudah..jangan terover makan..kang susah...makan sikit sikit jerk..janji rasa semua..

yang pulang raye dan berdating di kampung..ingat-ingatlah balik rumah setelah seharian berdating...raye ngan family dulu ye..jgn korang gatal plak nk beraye lebih ngan partner pule...durhaka namenye itu..bawak kete leklok..jgn lelaju..ingatlah yang tersayang..

nnt 25hb oktober aku wat open house...semua dijemput hadir..sesape yg nk datang jgn lupe mintak address n direction..leave ur email..sesape yg dh penah datang open house..menu lebih kurang...tapi ade tambahan iaitu kambing golek..wawaw...bapakku antu kambing..

drive safely...n haf an enjoyable raya..take care peeps...muaahhh

4 comments:

NN said...

Salam Aidilfitri 1429H
Maaf Zahir Batin..

:)

RhyZe said...

wow! open hs?? nak g!

cik diela minta orang makan skit... cik diela tahan x daripada keenakan makanan yg terhidang nanti neh...? hehehhe...

slamat ari raya aidilfitri... maaf zahir batin!!! muah muah!!

Anonymous said...

nak kambing!!mbekkk..hehehe
kami berdua pon hantu kambing!! kali nie aku akn paksa chenta hati join sama...jom makan kambing!!!!

Dark @ng3L said...

nikli..
selamat ari raye..maaf zair n batin

along...
along datang la kl 25hb nie..
jom jom jom

dot..
wahhhhhh..suke kambing rupenye korang nie erk..
wakakakakka....
eh..bukan last year pown ko dtg ngan die ker..?