Sunday, September 14, 2008

::Ari Bikin Kuih::

ari ini aku bgn lambat..wakakkaka..jam 11 lebih br bgn...lalalala...bgn bgn..aku kene buat kuih raya...orang order saje untuk sejenis kuih dh doploh balang..lom masuk lagi kawan aku...waaaaaaaa...mak aku nie amik order hengat aku coti tak keje pe wat kuih byk gini..

aku start kol 12..sampai ler..kol 4.30ptg..dengan multi tasking nye..dengan bikin rendang dendeng lagey...huhuuhuh...

muke sebelum buat kuih

::flaked almond cookies::

selesai sume keje aku..nie part time job kat umah..gayut tipon

4 comments:

mohad said...

salam... apa khabar...

Dark @ng3L said...

ijad...
w'salam...sehat jerk

Anonymous said...

babe...sempat ke lagi kalo mau order..kuih ape ko wat ek??

Dark @ng3L said...

dot...
wat kuih flaked almond cookies..chocolate chip n biskut bersalut badam atas letak smarties..
kalo ko leh ler...

orang len aku surender...sbb mak aku tak sehat...so..majority aku yg wat..
kalo choc chip tue..mmg fully aku sorang jerk yg wat..