Wednesday, August 13, 2008

::Wedding Lagi::

Sampai kl on saturday mlm..sampai umah dlm kol 10mlm..bg anak mak aku yg berkaki empat itu mkn..aku mandi dan menanti seorang encik menjemput aku untk ke kedai mkn..lapa ok..lepak tak lame..sbb esoknye nk gie wedding di shah alam pule..

dlm kete aku dh tertidur..sungguh penat..sunday aku marathon kemas umah..carik baju untuk dipakai dan kelam kabut ke kedai berdekatan nk blow rambut..haruslah tantek2 kan...wawawawaw....


lepas wedding pegi poya-poya di sunway pyramid..sgt best walaupun penat..aku nk review satu cerita wayang..tp aku sgt tak larat..sbb low blood aku kembali dan aku sgt lemau..dem yuh..
::aku sodah gumut::

6 comments:

Radin Hairi said...

die budak gumut lalalala~

Dark @ng3L said...

oi..mane gumut..yayang die suke sumbat mulut die ngan makanan..

especially garlic bread..wawawawaw

Radin Hairi said...

rasanya, die yang sumbat sendiri semua garlic bread tu

hehehe

Dark @ng3L said...

sy amat patuh pade encik bf..
wawawawaw

Along said...

gumut tang mana pun tataw.
gorjes itu harus dan sentiasa.

tp betollah.
gorjes sangat neh.

xbleh jadi.
hahaha~

Dark @ng3L said...

gumut itu sgt menyangket ookkk...
poyot sgt chumel nie..

ah dem..takleh tunjuk perut nengok konsert....tidakkkkkkkk