Thursday, August 14, 2008

::Lagu Lagi::


salahkan along yang membuatkan aku jiwang...along yg lupe pesta mlm indonesia..along yang lebih pentingkan wedding drpd pasha dan eross..terhasillah gambar bangang seperti ini...encik mesti akan membebel sebab hodoh..ape aku kesah..janji kaler pepel...nk lagu nie....gie wat baek ngan along..

along tue sape..? carik sendiri di link di sebelah...ai lebiu...wawawawawawaw....aku sewel ari nie..sbb aku dh gemuk balik...arrrggghhh..aku tensi tahap dewa..mengganggu jiwa...tp tamau mengurangkan sesi makan bersame encik...

kesimpulan..jgn makan bile tadek encik..eh boleh ker gitu...mampos.....

4 comments:

Anonymous said...

bile nk update PMI 2??

Along said...

hahaha, nama along da tukar jadi music library!!

ntah, pls do update!
nak tgk!!

missaussie said...

ehem. tumpang lalu cik. sy add link anda bleh?

Dark @ng3L said...

shidot & along..
nnt diella hapdet erk..sbb kene rezise gambo yg byk..

lgpun byk gambo cencored..jdnye...kene pilih2 gambo..

cik tym..
nk link boleh aja...wawaawawaw...merase femes awek aussie link di blognyeh..

suke suke..