Tuesday, August 26, 2008

::Encik Panda::


cube lihat di bontot kancil itu..ade panda tengah terbaring....panda tu menerap...bontot tunggik..kalo die telentang mesti poyot die besar kan..

aku ade sorang kawan...menurut kate wan die...die kalo baring..poyot die cam dugong...perut die ke depan..

wawawaw....sapekah kawan saye itu erk..wawawaw....tp chumel sungguh kawan ku itu...tp aku tak tgk ler plak time die tido..
sbb time die tido aku pown tido...oppss..adakah aku tido bersame kawan aku..haaa....misteri nusantara tue..wakakakakakaka.....

11 comments:

Radin Hairi said...

isk, ko tido ngan sape neh???

wahahahaha

Dark @ng3L said...

mane leh bitau..rahsie..
wawawawaw....

tp time aku tido tue..ade penjage..die nengok aku tido..

wakakakakkaka

RhyZe said...

hehehe... perut buncbunc.... mesti bes baring neh... ngeh~~

Radin Hairi said...

oooo...ko bele penjaga ek?

berapa ko upah die hari-hari die menjaga ko ar?

Dark @ng3L said...

wah..along suke..
elok ler tue..
wakakakakaka

Dark @ng3L said...

penjage aku keje free of caj..
die kate dpt nengok aku yg tantek nie dh cukup bagus..

wakakakakkakka

Radin Hairi said...

elok la tu, klau along dh suke ape salahnye wahahahaha

wah, wah...FOC ek

Dark @ng3L said...

*gelak golek golek

missaussie said...

wah. pasangan2 drama sebabak kapal selam berbalas komen nampaknya.
mau lari jauh2 la.
hoho.

RhyZe said...

nape kalau alg suka ley selesaikan masalah perut bunc2 ke? hehehehe....

Dark @ng3L said...

cik tym..
tamau join pasangan sebabak komen2 ker..
wawawaw

along..
kalo along suke...takyah ler selesaikan masalah itu....ianya tidak menjadi masalah ler lagi..