Wednesday, August 27, 2008

::Mengapa Dirindu::

pagi tadi jem cam haram..kerna penutupan jalan bersempena raptai perarakan hari merdeka...ah dem..kereta hanya bergerak 10 cm jerk *oppss...terlebih sudah..wawawaw...jem giler daripada traffic light caltex umah aku..ah dem yuh..

sambil memandu...aktiviti wajib adalah wajib...kang kate aku tak ckp tipon pule ye..ngehhe...maka di jalan jem dan campur faktor kemalasan untuk ke pejabat...maka menyanyilah aku di dalam kreta sambil berckp tipon..

tetibe terkeluar lagu saloma..

"Anak punai anak merbah
terbang turun buat sarang
anak sungai pun berubah
ini pula hati orang
mengapa dikenang"


dan aku secara tak sengaje tertukar lirik

anak punai dalam ..............

oppsss.....terhibur sungguh encik itu dengan kesengalan aku...
1 only in tis world u know....

2 comments:

missaussie said...

kelucahan dikesan di situ.
hoho

Dark @ng3L said...

ish cik tym nie...
anak punai dalam sangkar pown lucah ker..

wawawawawaw