Tuesday, August 26, 2008

::Kerepek Merepek::

weh...aku tak paham ngan diri sendiri..pahal aku eksaited sgt nie..
nk kate jarang jumpe salu jerk jumpe..

yg hari2 eksaited pahal..
oh dem....tolong aa aku..

tp bek eksaited drpd tadek prasaan kan..
dakpe dakpe...*opppsss.....muahahahaha gelak evil
(maaf ye...hanye boleh dipaham oleh org tertentu dgn perkataan yg tertentu)

mode evil terhasil pabila eksaited dan kerjaan bertimpa di saat aku mau gigih ke cyberjaya berjumpa mak ayam..

eh mak ayam ker...lalalalalalla...

aku merepek..ah dem..abaikan....i need full dosage of uknowwhat....

4 comments:

Radin Hairi said...

jumpe bapak ayam same

wawawa

Dark @ng3L said...

oh ye..lupe pule yang itu...
bukan dh pencen ker....

missaussie said...

full dosage of uknowwhat?
uiks.
adakah anda sudah mula berjamming in the bathroom jugak?
haha.

Dark @ng3L said...

cik tym..
sy maseh tidak mengetahui apekah jamming in the bathroom itu lagi..

full dosage itu adalah full dosage of lovey dovey..
eh..leh terime pakaikah itu..
wawawawaw