Sunday, June 29, 2008

::wanted::


wawawawaw...aku menonton cerita ini semalam..bersame seorang rakan bername Amir dan adik sedare ku..actually makcik aku datang drpd ipoh..die dtg ptg..berelak tawa bersama di rumah..tp die tido umah Mummy aku kat Damansara..yg kakak nk ajak aku merayap entah ke mana..si adik ade aktiviti futsal..

cam aku takde idea sebenarnye ke mane aku nk bawak budak ni merayap..aku tipon org aneh-aneh...die sebok pule..malas aku nk kaco...al-maklumler..cicakman II bakal ditayangkan di pawagam...

tetibe aku tergrak nk menalipon seorang rakan tusyen..lame tak jalan2 ngan abg Amir jambu nie..sekali die free pule..trus aku suruh die beli tiket untuk kami bertiga untuk menonton cerita itu..

overall best ler gaks..Angelina Jolie sgt superb hoookkeeeyy..Ish..kalo aku jadi die..wahahhahaha..seluruh jantan seantero donia aku ayat..muahaha...keji kan..nghehehe...penuh giler panggung..kitorang duduk seat ketiga daripada depan...tp..layan siut citer tue..

aku rase bAdd akan suke kot citer nie..malas nk citer lebih lanjut...korang gie tgkler sendiri erk..

0 comments: