Sunday, June 29, 2008

::Hari Yang Gelap::

seawal jam 9.45 pagi aku dh kuar umah..bersiap amik aie n anta adik sedare aku blk damansara..dan kami ke 1utama..almaklumler nk tgk wayang n nengok comp b-boyz..sebelum tgk wayang sempat agi aku feeling angelina jolie...oppsss...


wawawawaw....td sepatutnye nenok citer "Get Smart"..tp time bratur tue...tetibe Aie ckp..kawan die nak citer "sepi". tp die ckp..sab *kawan aie boleh jerk nengok cter tue sengsorang..tp aku cam..alaaaaaaaaaaa.......aku pow teringin gaks nengok citer tue..sudahnye kitorang tgk ler citer tue..seb bek ade aie..kalo tadek die..mmg aku dh melalak dengan beriya dh..almaklumler..jiwe tak tenteram kan..muahhahaha..

aku malas nk spoil korang yg tgk citer tue kan...tp aku rase ok jerk..aku suke..even tho aku kurang suke citer tony eusoff tue..cam agak bosan sket n lakonan eja agak membosankan..


selesai menonton wayang..kami bergegas pule ke bawah untuk menonton competition..wawawaw...seronok sekali..dan kanak2 kecil yg berb-boy sangat chomel...dgn masing-masing menunjukkan skil yg hebat belake..ade yg assalamulaikum jerk yg lebih..kurang la yg berskill hebat..kebanyakkan nye skill common..tp aku sungguh terhibur dgn judges nya..

bila break 10 minutes..ha..amik ko..judges dan clan-clannya berebut menunjukkan skill..muahahah...all of da judges boleh berb-boy..but ade sorang tue cam lari topik sket dressingnyeh..korang cariklah yg mane satu...


korang agak2 yg mane satu..aku dh cam ala2 paparazzi dh nie..aku kasi hint erk...drpd die berb-boy..aku rase one of da judge tue sesuai nyanyi lagu ini

Waktu duka dulu kita lalui bersama
Bahgia bagaikan malam di temani bintang terang
Hancur hati bila kau undurkan diri
Meninggalkan daku
Meninggalkanku sendiri

sungguh aku tak paham ler..nghehehe..kemudian kami brjalan-jalan dan MAKAN..haruslah kene ade makan..aku jln dgn org berpoyot besar..oppsss..atau aku kah yg lapa ketika itu.muahahahha...aku makan "smoked Salmon Angelhair" yg sgt sedap...lalalalla...berborak cam Delicious tue aku yg punya..muahahhahaha...



dan sebelum blk..haruslah ada sesi jln2...cam tetibe nk tuka imej..ko la nie aie......dem dem dem....CIS

6 comments:

Radin Hairi said...

Cis, xde gamba aku upenye kuar arini ngan ko.

Judge itu juga leh nyanyi lagu
"Pagi yang gelap, kini sudah terang, lalala~"

Aku lupa dah :P Sodap kan kat Delicious tuuuu, mood die pon layan lepak ala kedai bapak kita yang ponya hahaha

Anonymous said...

cik diella,
nape muka cam happy atau wat2 happy..but u look better la dear!
atau penampilan ko skrg mmg AYU!!
weweeweeee

Dark @ng3L said...

aie..
sape suh bek ati sgt nk tangkap gambo aku..kan gambo ko dh tadek..ngheehhe..

nnt kite layan dessert plak..wahahahha

shidot..
time tue mmg happy..tp fikiran aku tetap kusut..tp jgn dilayankan..
AYU..? Apekah..? dem

Radin Hairi said...

wokayyy, next time :D

mau x hepi, joget merata-rata tanpa henti hahaha

Dark @ng3L said...

mestilah kene joget..
aku joget cantik tomei hookeeeeyyy

Brown said...

sangat cantik lah ur baju!!! i loike it so mucho... :)