Sunday, June 29, 2008

::The Happening::


lupe aku nk bercerite tentenag cerita aku tengok one day before my HELL day..agaknye pemilihan cerita yg kurang seronok memberi hint yg da relationship was going to end da next day...babilah..nghehehe...

actually since he call nk ajak lepak last Tuesday...aku dh mmg nk tgk citer "Get Smart". aku tau citer tue start at 7.20pm..skali "kawan"ku yg bijak itu..terlalu jalan nk avoid tol..ha..mampos ko la kan nak tunggu..sudahnye...yg ade hanyelah movie "The Happening"..

Happening nye citer nie weh..awal2 dh ade org cucuk leher sendiri ngan chopstick rambut...kepade sesape yg tak tau..aku mmg alergik citer2 gini..aku cam nk pitam..tp aku rase okler kan.kate time tue tgk ngan "org tersayang"..leh ler men tutup mate takmo tgk..ape ko bajet ko chomey cik diella.haarrrkkk tui..

aku mlas nk citer pasal citer tue..tp aku nasihatkan korang..jgnler tgk..bosan..ngehehhehe...tp time tue aku rase ok jerk...ngehhehehe..u know why..dan keesokan harinyelah aku mendapat msg "i rase u better carik org lain lah....*pastu aku tak ingat pe bende msgnye sbb aku dh delete dengan jayanya* sbb i nk chow lepas raye"

wow senangnye jadi lelaki...best kan...lantak ko lah..sbb semalam aku tgk movie lagi...dan kejap lagi pown nk tgk wayang...semalam dgn seorang kawan..ari nie pown dgn seorang kawan...ngehhehehe...semlm kawan zaman tuisyen...ari dengan alah seorang gergasi...aku takmo link sapekah gergasi itu..

kalo korang pandai...sapekah gergasi itu..hintnya adalah..die tak gigih nak naik turun bas gie dating die negeri lain...muahahaha

0 comments: