Wednesday, June 18, 2008

::Semalam Di Bangi::

best tak aku demam balik...mengong..kali nie die datang selsema plak...aku dh jadi marathon bersin nie...PA bos lagi satu pown saket...dak sales aku pown saket gaks..mmg best..

smlm aku ke Bangi...jumpe Cik Leed kite...Leed tak nampak diella gumut ker..? sbb kaver poyot sebenarnye...ngheheehhe...lalalalla...nnt nk beli VCD yoga tue jugak lah...mane nk dpt erk..? wahhh...terinfluence ngan Leed..sbb masalah poyot ku yg sgt chomel nie...

sbb juge testing kasut..wawawawaw...hatiku maseh berbelah bagi..nk beli takmo nie weh..aku dh teruja sgt2 dh nie..tp semalam dh kuar duit beli tea mix....maseh dipikirkan nie..lallala...n after that makan di Kajang..Sup daging n nasi goreng kampung sket..

alamaaaaaakkkkkk...aku dh lambat..aku nk ke KLCC...nk jumpe 2 org makhluk perosak alam...muahahahahha.......i'll be back....nk tacap muke kegampangan aku yg demam ini...

0 comments: