Tuesday, June 17, 2008

::Dah Baik Demam Dah::

how's ur weken..smlm aku tak sempat update sbb aku hapday..apsal aku hap day..sbb aku demam..pegi kenet..terbang 42 hengget untuk ubat demam, ubat tahan muntah, ubat sakit tekak n ubat angin..dr kate..aku salah makan..hhmmm..

agaknye sbb aku makan maggi 2 hari berturut-turut kot..sbb badan aku nie lemah kalo ngan bebende perencah nie..dem..len kali suh anak korang makan sayur..tak makan sayur inilah akibatnye ye..lalalalla...tau takpe..

ubat tahan muntah tue mmg kaw giler siut..aku mkn ubat kol 3 ptg..tak sampai 5 menet dh pengsan sampai kol 7.30 mlm..tue pown mak aku kejutkan tanye nk makan ape..cis ke laut Asar aku...rupenye aku telah berckp talipon 2 kali dgn kawan di dalam perasaan mamai...seb baik kawan memahami..

pulang ke cheras konon nk melawat..tp disebabkan aku tak larat sgt...tek boleh lah pit stop kat jalan 11..pulang jelah ke jalan 2...then kol 10.30 aku dh pengsan kembali..pagi nie bgn mmg aku tak makan ubat tue langsung...kang pengsan plak aku kat opis kang..lalalalalla.....

ari nie aku ingat nk gie Kajang la..oppss..salah..gie Bangi..nk amik TeaMix herbalife aku tue..stok dh sampai...hhmmm....kol 5 kene kuar opis dh nk gie Jalan Pudu amik Contract yg aku binding last week..kalo aku amik besok...mau kene sepak laju2 ngan bos aku kang..huhuhuhu....

dh dh..nk sambung keje..ngehehehhe

4 comments:

leeds said...

jaga2 teamix tu perasa lemon & hibiscus. hibiscus tu sayurrrrrrrrrrrrrrrr

muauhahahahhaha

diela tipu diela tk gemok pon :D

Dark @ng3L said...

leed...
hibiscus tue bunge laaaaa...........
poyot muncit la..

nnt nk beli lah cam CD yoga leed tue

Anonymous said...

cik diella,
hebat sungguh penangan si dia ek..
smpai demam2 kawan aku nie...hahah
walaupun ko ckp sbb syr tu sume ALASAN!!
hahahaha

Dark @ng3L said...

shidot..
sadap u....mmg nk demam la weh...