Thursday, June 19, 2008

::Bile Nak Baik Nie::

hai..bile nk baik demam nie...tp time jumpe 2 gergasi tu...elok ler sket dgn gelak ketawa nya..ok fine korang bahan aku..tp korang tak suke ke tgk kawan bahagia..muahahahahaha...*ayat kesian nie..

today i'm on MC..tp disebabkan aku dh janji dengan one of da GM i'll be in peransang templer for da preparation for the seminar..aku gigih nie...bgn seawal yg mungkin..pas subuh mandi laju2..siap make up bagai..dgn klip rambut ade bunga2...dgn baju baru yg beli kat aked tue..sungguh ayu aku..

kelam kabut kat sane...dgn presentation tak jadi under few circumstances..cis..kol 11 aku dh bergegas pulang ke opis dgn 2 laptop GM n 1 projektor..pas hantar everything...aku PULANG untuk pengsan..

giler lah weh aku tido dek penangan ubat...Shidot...sowie lah weh tak sengaje rejek call ko tue...aku mmg flat giler..tatau bile demam nie nk baik..kalo ikot history aku tahun lepas dan tahun sebelumnye..time timegini lah aku masuk spital...takmo masuk agi...sape nk jage..??

aku ingat esok aku nk carik air cap badak ler..ker ade sesape bek ati nk tolong antarkan utk aku..lallalalalal....i'm suppose to put my pix in my baju baru here..but i'm so dem malas nk upload..cis..dh ko mmg dasar pemalas cik diella oi....

i haf one wish..hope that tis last forever..hopedat it will not change me...hope it will not make me lose my frenz..n hopefully he's ok wit da fact i haf a handful of guys frenz dat can be trusted..bAdd & Aie...korang jerk leh wat aku pikir...kalo tetibe aku terkuar landasan tue..pepandai lah erk...

n then again...aku nk tanye soklan...salah ke someone ade gf/bf tp mempunyai rakan2 berlainan jantina yang rapat..dun worry people..its not an issue YET...but i just haf to be ready if this thing comes up...aight...

weh...bile korangnye Chilis session...? tp aku tgk jerlah korang mkn...kang berat aku bertambah plak jadi 106 kg..oppppsssss.....sapakah itu..wawawawawaw....*cecepat tolak aie masuk dalam swift dan berlalu pergi...

4 comments:

shazanateh said...

tiba-tiba, diella sudah memunculkan putera raja di dalam hidupnya...

congrates sayang!

tak sempat nak jumpa u ols. i nak balik kedah today. ada urusan seri paduka baginda.

Dark @ng3L said...

putera raja kah..? hhmmm...aku maseh wondering sebenarnye

Along said...

putera raja tak maen lah.
kita tros amek RAJA tuh tros.

jangan amek rajagopal sudah.
merapek sungguh along neh T___T


yg penting kamu happy.
yg penting kamu BAHGIA!!!!

Dark @ng3L said...

along...
raja erk...raja gopal takmo lahh....

tgh on da way nak happy ler nie..hopefully...