Friday, June 20, 2008

::Sakit Yang Vogue::


tantek tak bergaye dgn baju baru itu....padehal seksa nie menahan demam yg hebat ngehehhe..ari nie aku EL..ngehheheh...sakit pale dan demam yg hebat..tp aku rase dh nk ok dh nie kot..setelah seharian di umah..cam dh nk sehat jerk nie..pale jerk ade weng weng sket agi..nghehehehe...ade lagi 2 hari utk aku berehat..dan perintah mandatori ayahanda dan bonda suh dok umah sampai sume baik...sebabnye lihatlah muke aku yg demam nie..


macam sialkan...nie gambar sebelum aku tido tengahari tadi...pas bgn tue rase cam segar plak..ngehhehehe...tp kang..elok jerk nk baek..angin ape ntah datang nk saket blk...hhmmm...hamek ko demam lame giler...bile nk baik nie..dahler arini nye plan nk tgk wayang cancel...ape ko gilo nk kuar nengok wayang tapi keje takmo pegi..mau kene tendang sampai kutub utara ngan bapak aku tue..ngehheheheh...

dhler..aku nk gie nengok mak aku kat bilik die sbb die r blk fisioterapi....nak kate men boleh takde plak..ntah apsal ntah tumit die tue..lallalala

0 comments: