Friday, May 2, 2008

::Wedding::

I'm suppose to hapdet at least once a day...t minggu lepas keadaan sungguh tak mengizinkan...dengan 3-4 tender yang perlu disetelkan..aduh...sakit badan aku dan sekarang aku sedang demam..

last Friday I was on leave..Tp ke opis juge sbb Monday & Tuesday ade tender submission..So On Friday..after sending the cats to the vet..aku pown menuju ke opis..from 11am till 1pm aku kat opis..on way balik sempat jugak singgah kat Bangsar to do threading for my eyebrow..ngehhee....

tot tet tot tet..dlm around 4pm kitorang gerak..aku dh sedar ape dah..tido sepanjang jalan..tau2 jerk dh sampai Tapah..berenti kat sane mmg bagus ler cos I'm craving for Baskin..Yum yum..My parents nk makan dunkin..Lantak aaa kan..Janji belikan akunye dulu..

Skali bile masuk baskin..Ya rabbi punye panas hookeeeyy..dah ler servis lembap...mengamuk aku dalam kedai tue..aku nie dahler takleh org wat keje lembap..berborak di saat kedai ko tengah panas ya rabbi...kene plak aku yg groggy baru bgn tido..mental bebudak tue kalo dapat 10 customer cam aku..ngehehhe..

selesai mkn..sambung ler journey ke Ipoh..Bile sampai..standard aaa borak tak hengat dooniaa..itu pun tak ramia tue yg berborak sakan tue..ade cerite cam sial mlm tue...tapi korang enjoy da happy pixs dulu kay..


::Vain Me::


::Kanak-Kanak Kompang::


::Makan Beradap::


::Abgku Sayang & Anaknya::


::Bapak::Mak::Mak Lang::


::Ikin & Ang3L::


::Penceria Hidup Auntie Diella::


::Korang Sangat Chomel::


::They Falls Into My Favourite Person::


::Saye & Pengatin::


::Aqil::


::Kami Sangat Biru::


::Nie Baru Sikit::

0 comments: