Monday, May 26, 2008

::Tagged::

aku di tagged oleh awek ini

The Rules :
1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog.

Fakta Satu:
sgt workaholic...aku tak kesah pulang lambat..walau pun tak tido dek kerja yg urgent..

Fakta Dua:
gile menari..hatta kalo ko pasang lagu dangdut skali pown aku tetap bergerak...alangkan takde lagu pown aku leh bergerak..cam ade mental music plak dlm pale aku nie

Fakta Tiga:
aku akan gigih mengasingkan sayur dlm makanan sbb katekan tidak pade sayur..walau pun lapa mcm hulk hogan.aku akan tetap berpegang pade usaha tangga kejayaan

Fakta Empat:
oo..saye mempuyai angin kus kus yang cam gampang..aku sendiri pown tak tahan weh..tp aku tak marah lame..

Fakta Lima:
mempunyai perangai yg suke hati bapak saye nk pakai ape ye..ske ati lah..ko jgn brani nk komen kalo takmo terkene reply celake drpd saye

Fakta Enam:
kalo dh sayang org tue...tak ingat dunia..sanggup tak mkn semate-mate nk bg org tersayang mkn...buduh kan..seb bek takde org tersayang skang

Fakta Tujuh:
sgt giler pada penjagaan diri,..ko jgn gatal nk promote spa ker...treatment ker...konpom duit aku abis..dem..

Fakta Lapan:
jgn bg aku mase yg panjang..aku boleh tido sambung tido sambung...mak aku pown pening..

dan aku nk tag:

Teh
bAdd
Aie
Peej
Noy
Tina
Along
Cik Epal

14 comments:

emiazus machine said...

diiiillllllllaaaaa.... hiks..saje je nak panggil namer....

Dark @ng3L said...

emi....ye sayeeeeeeeeee.......
ngehehhe

Radin Hairi said...

1. saya suke nyakat org
2. dulu sgt pemarah, tp later years aku get better
3. aku suke mkn nasik goreng
4. aku x suke mangga
5. aku suke warna biru, merah dan hitam
6. tak addict tgk tv, rela ade internet dr tv.
7. suka testing mende br
8. tidur tu membazir masa; tdo bile perlu

setel dh tag ko :D

Dark @ng3L said...

dengan ini..sy telah meobatkan aie sebagai penjawab tag yg pertama...lalalallala

Radin Hairi said...

mekaseyyy!!! (ala david arumugam)

Dark @ng3L said...

wawawaw..feeling artis la abg aie..

Radin Hairi said...

saya sapot artis mesia...bkn sapot artis kaler gelap yg bkn dari mesia seperti thergz thergz dan memiliki nickname seperti felicia hahahaha

Dark @ng3L said...

sape tue? tak kenal plis

Radin Hairi said...

oho, jika anda mau kenal...sila la lihat kawan saya dlm frenlist frenster atau pon facebook. org die suke posing terkeluar lidah...kenapa die wat gtu, aku sendiri x pasti. kemungkinan besar pengaruh budaya barat

Dark @ng3L said...

baeklah

Along said...

haha.
klaka aa plak baca komen sini :P

aiyo.
tag lagi.
simpan luh bawah katil eyh.
sok sok alg jawab!

mwahs!!

Dark @ng3L said...

wawawawawaw..leh lak KIV dulu tag tue..
tak patut along nie tau

Anonymous said...

Hoiiii

Nape tak link aku kat blog ko ni...

http://alittlebitofgothgrungeandrock.wordpress.com

*Chris*

Dark @ng3L said...

OPPSS...chris dh marah..baeklah...ngehehhhe