Thursday, May 29, 2008

::post ntahapehape::

kat opis..tue tempat yg standard..sbb esok ade tender submission..kate account manager aku die dh..boa aku plak gie lepak minum..lepas die blk minumler br die check..huhuhu...aku nk ikot skali mmg sangat malas..

lagipun aku rase badan aku nie macam di pam pam plak lately nie..gampang tol..kene kurang mkn nasi nie..kene disiplin minum air 2 liter satu hari nie..eh minum air byk leh kurus ker..ker byk air..oppss...

aku kdg2 penat ngan kerjaan melambak nie..tp kadang-kadang bagus jugak bile byk keje nie..takdelah aku meroyan kebosanan..tp selalunye akan drain aku nye giler babi to da max. tp aku suke keje nie..cane..

n skang aku cam depress sbb aku rase aku tgh gumut giler..sbb tue ngan gigih aku pakai korset..tp tetap aku rase cam aku mkn takde beza pown..aku punye keje byk sampai aku takde mase nk gie gym..aduh..

dem..sampai aku nk cll my yayang untuk bertanye khabar pown tak sempat..lagipun selepas incident hari sabtu dia n cinta..aku tunggu dia untuk msg aku dulu..mane tau die nk bersendirian ker kan..hhmm...seronok aku bile kawan2 hati senang *wink wink..lalalallalalala...

kepada yang hati senang..baguslah..aku doakan yang terbaik untuk ko..tapi beringat..jangan tersungkur pule ye..

kepade yang jiwa kacau..buatlah pilihan yang terbaik untuk dirimu..

kepada yang masih tetap mahu meyakinkan diri sendiri bahawa itulah pilihan yang terbaik..aku tetap berada disini bila2 masa ko perlukan aku..aku mungkin akan tak suka untuk mendengar apa2 pun..tp aku tetap akan mendengar sbb aku sayang ko.

kepada diri ini..aku selesa dengan keadaan sebegini..jangan ditanya lagi..noktah.

0 comments: