Friday, May 23, 2008

::Letting Go::

i'm suppose to finish up a quotation rite now..but i think i need to blurt tis out..i think i know the answer...letting u free..sentap kah..? sikit jerk..sbb expected n dh berbuih mulut 2 makhluk gergasi suruh lupakan..jgn pikir..abaikan..jdnye..salah aku kan..tp.agaknye aku masih memegang memori..bukan setakat pegang..dh masuk kategori genggam erat dh nie..

padan muke..ditunggu juga biskut itu..dinanti juga chipsmore itu..tp..kali nie aku yakin aku berjaya lepas..tp kalau memori masih memanggil aku pasti jadi lemah kembali..tp aku harus yakin..

aku boleh..jiwa tak luka..cuma tercalar sikit jerk...as i said before sentap sikit jerk...aku doakan dia bahagia dgn dia..kalau benar sangkaan aku lah nie kan..tp aku rasa tak salah paranoia aku kali ini..kalau salah..aku tetap rasakan dia bukan untuk aku..

kalau asalnya adalah ini

Saat kurasa semua tlah berbeda..Dirimu jadi tak sama..Dan aku tahu kau..Kau inginkan aku tuk menjadi yang sempurna..Tapi kau tahu ku tak bisa..Menjadi yang kau pinta..Terlalu lama kuterjebak dengan dirimu..Kini ku ingin pergi darimu..Takkan ada yang bisa menahanku lagi..Karena kutahu dirimu tak seperti dulu lagi..Sudahlah sudah lepaskan diriku..Jika kau rasa kaulah segalanya..Semua menjadi percuma..Ingin rasanya ku menjauh darimu..Buang semua cerita..Tapi janganlah kau sesali..Apa yang tlah terjadi..Terlalu lama kuterjebak dengan dirimu

kini aku yang tukar menjadi

::Saat kurasa semua tlah berbeda::Dirimu jadi tak sama::Dan aku tahu ku::Ku inginkan kamu tuk menjadi yang sempurna::Tapi ku tahu kau tak bisa::Menjadi yang ku pinta::Terlalu lama kuterjebak dengan dirimu::Kini ku ingin pergi darimu..Takkan ada yang bisa menahanku lagi::Karena kutahu dirimu tak seperti dulu lagi::Sudahlah sudah lepaskan dirimu::Jika kau rasa kaulah segalanya::Semua menjadi percuma::Ingin rasanya ku menjauh darimu::Buang semua cerita::Tapi tiadalah ku sesali::Apa yang tlah terjadi::Terlalu lama kuterjebak dengan dirimu

cun?

4 comments:

Diana Ishak said...

lately ni asik pos lagu je...berat nih..

Dark @ng3L said...

kang aku tak post lagu..entri akan menjadi entri marah atau etri jiwang...
cane tue?

shazanateh said...

lagu cinta lagu jiwa....

be strong bebeh! belom sampainye kita ketemu our mr right.

Dark @ng3L said...

kite BOLEH...yay...ngehhehe...
ai nk gie opis nie..u takmo teman ai ker?