Friday, May 9, 2008

::Tag Yang Celaka::

Tag kali ini berkaitan dengan tag mari melukis binatang sebelom ini. Kali ini tugasan anda ialah melukis satu scene dari filem menggunakan watak dari lukisan anda tadi.

*Untuk tidak menghilangkan feel lukisan asal, anda semua tak boleh tukar cara melukis. Kalau tag sebelom ni pakai mouse, stay with mouse. Kalau pakai pensel, maintain juge. Yang penting same care n medium. TQ :D

Sila lampirkan juga link image lukisan anda di bawah sebagai panduan mereka di masa hadapan..

Radin bersama turtle Starwars
bAdd bersama gajah Godfather
Cik Ang3L bersama ayam chomey Honey

tara............ayam aku...



yang aku copet drpd sini...



badd dan aie yg bengong...n aku malas nk tag sesape sbb aku sunguh penat membuat menatang nie la mengong

3 comments:

ILHAM ASYIQ said...

hahhahaa
comel!!
ayam menari

Radin Hairi said...

seksi gle jessica alba dlm tag ko ni ahahahahahaha

Dark @ng3L said...

cik anum...
ngehehhhe....time acih...penat tau aku wat nie

aie..
ko mmg..kalo bab ayam jerk mmg suke