Thursday, May 8, 2008

::Rakan::

agaknye orang perasan kot perubahan diri aku nie kat opis tue..tadi bos aku tanye soklan cepumas..knape aku dh cam tak close ngan rerakan opis...yelah mane taknye..dulu kami semua bende sesame..skang tak lagi..aku byk memerap di opis..terpakseler plak aku wat explaination ngan bos aku...aku takde pape...aku ok..salah ker kalo aku malas bersosial..? Tak salahkan..?

kdg2...mmg ler kite akan rapat dengan org yg kite br kenal..sbb kite rase kawan itu sesuai kawan dgn kite...bile dh lelame...kalo rase tak sesuai..kite jarakkan jelah diri...tp agaknye salah aku kot..cepat jerk rapat ngan org kan...cam aku pelik gaks kan..kalo ngan org yg aku ingat aku dh leh jadi close fren..kalo sentap..mmg susah nk elok..

tp aku n teteh tue...time kat sii..manjang jerk sentap mentap...elok jerk balik..ngehehehe..tp aku ngan yg bebetul close fren..sentap mentap tue standard aaa..tp pas 2-3 hari elok jerk tipon2 bagai..kalo yg laki aie jerk yg penah sentap ngan aku..alololololo comey aa die sentap..ngehhehehe

ape kesimpulan blog nie...? I'm choosy when it comes to my close fren...i dun care if ppl dun want me to be their close fren cos i'm already happy wit wat i have..close to me yg aku cam pelik kalo dorang tak tau pape update pasal aku adelah..my yayang...player melawati..aie jejaka impak maksima..dan terutamanya shida yg ketot..oppss...ngehehhehe....lalalalalallalal...

dah dah...nk pegi menalipon...

2 comments:

Diana Ishak said...

aku memang konfem takleh jadik kawan ko, sure ko manjanggggg sentap ngan aku. biasa la kan mulut gua.

ihihihi...

wazzap??????

Dark @ng3L said...

cik epal..
mulut lepas tue takpe...
ade lah jenis2 manusia2 yg aku try untuk close tapi takleh..

ciri2nye hanye boleh diketahui semase didalam perjalanan untuk menjadi rakan karib..

ngehhehe