Thursday, May 8, 2008

::Binatang::

You are given a list of animals to draw, in whatever form or media(hand drawn or computer generated) to create it. Chose one animal from the list below. After you finish, please leave your link after this blog’s link so that we all can see everyone’s “masterpiece” afterward. Tag 1 or more people if you like.

ATTENTION!!! Please do not delete the links and keep it moving!
Cikanum
Mr Pesembur
Yblyss
Queen F
Aie
::Cik Ang3L::

Thank you.

List of animals; tyrannosaurus, tortoise, duck, chicken, penguin, elephant, snake, dragon.

I have chosen a tortoise and......tara................

inilah hasilnye...knape binatang ini...??? sbb ade orang giler ckp aku tak pandai lukis...jd binatang senang dilukis..


*berlalu pergi sambil menyanyikan lagu..ayam..bermacam ayam..ade ayam duduk melawati ade ayam bawak swift..*nyanyi sambil jalan kedek kedek..

6 comments:

arkhaios said...

babi.......

bulat kecil bulat kecil..bulat besar....

Dark @ng3L said...

aku lukis ayam di katenye babi..
bute ker..?

ngehehhe...ko suke bende bulat2 ker badd?

Radin Hairi said...

wah...sukati ko je ek. ko tuh yg ayam, sedar2 sket

Dark @ng3L said...

sape suh korang lukih menatang laen..?

sorang feeling belalai gajah...sorang lagi feeling bondage sbb menatang ade whip...

muahahahahha

arkhaios said...

wahwahwah..aku makin x puas ati..

makin aku tgk makin aku xpuas ati..ayam ko pon ala2 punk mcm cik zaza nyer chipchip..wahahahaha

Dark @ng3L said...

tue bukan punk la..tue balung die mengong..